Uplatio sam bon preko webshopa prije pola sata, nije mi uvećan iznos na računu te nisam dobio potvrdu na mail, a umanjen mi je iznos s bankovnog računa
Najbolji odgovor od A1_IvanL
Pogledaj originalUplatio sam bon preko webshopa prije pola sata, nije mi uvećan iznos na računu te nisam dobio potvrdu na mail, a umanjen mi je iznos s bankovnog računa
Najbolji odgovor od A1_IvanL
Pogledaj originalSramota kako A1 radi, uplatio 2 bona preko A1 aplikacije za sebe i suprugu, skinuli novce s računa u istom trenu ali od bonova ni B. pošaljem im mail I dobijem odgovor da su poslali na provjeru, već 3 dana čekam uslugu za svoje novce. To što rade izgleda kao kradja. Oni provjeravaju šta, ono šta je trebalo biti za 5 min odrađeno ja čekam već 3 dana. Zbilja su im usluge vrhunske, samo me zanima tko će meni nadoknaditi štetu zbog čekanja i stresa!
Pozdrav
Pozdrav
Već je poslan mail, koji je kao na provjeri i ja 3 dana čekam, a korisnik sam od 1999 sramota kako se ponašate. Ja za svoje novce nemogu u 21 stoljeću dobit uslugu koja je plaćena za 5-20 min nego već 3 dana čekam nešto za šta ste mi novac već uzeli. Jadno da ne može jadnije. I onda se čudite da korisnici odlaze i daju Vas u razne medije!
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.