Riješeno

Ukljucenje usluge - novi korisnik

  • 15 December 2023
  • 8 odgovora
  • 205 pregleda

Dogovoren termin ukljucenja usluge danas 15.12.2023 od 11:00 - 14:00 

Uredno stigao SMS potvrde pred koji dan. 


Termin prosao, nitko se nije pojavio, nitko me nije kontaktirao da je otkazan/premjesten. 

Radilo se o prelasku sa drugog operatera, koji je uredno svoju uslugu vec iskljucio oko ~ 12:00, tako da sada nemam nikakve usluge. 

Sluzba za korisnike - provjerit cemo, proslijediti nadleznom odjelu, i povratno se javiti - nitko mi se nije povratno javio. 

Sramota, stvarno sramota od usluge. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 15 December 2023, 21:44

Pogledaj original

Odgovora 8

Ja imam sličnu situaciju, samo kaj se meni ne javljaju tjedan dana, a služba za korisnike mi odgovara kao i vama. Ugovor možete raskinuti 14 dana od ugovaranja, bez naknade. Ja tražim drugog operatera.

Da, u razgovoru sa sluzbom sam bas pitao ok, da li mi mogu reci da li ce netko doci danas/ponedjeljak nesto, bilo sto? - nista. javit cemo vam se. 
Nadalje, sto cemo s tim sto sam ja sada bez ikakve usluge? - nista. 
Tako da sam odmah i u razgovoru napomenuo da ako ne dobijem nikakvu povratnu informaciju raskidam jer sam jos u tom roku od 14 dana i gube korisnika. - nije ih to pretjerano dotaknulo kako mi se cini, niti su pokusali ponuditi neku dodatnu uslugu/popust/whatever da me zadrze.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@ageB @Reluctant2406 Pozdrav, žao mi je čuti da je došlo do poteškoća prilikom akrivacije usluge. Ovim putem možemo napraviti provjeru s nadležnim odjelom, no za to ću vas zamoliti da nam svoje podatke OVDJE 

Podaci poslani, hvala na isprici ali to nije dovoljno za ovakvu situaciju.

Razina korisnika 2

Imate pravo na naknadu,provjerite u hakomu.za kašnjenje po danu,više je takvih stvari pa nazovite i raspitajte se.

Razina korisnika 2

 

COPY PASTE  sa stranice Hakom

U KOJEM ROKU ĆE MOJ BROJ BITI PRENESEN U MREŽU DRUGOG OPERATORA?

Broj u pokretnoj mreži mora biti prenesen u roku od maksimalno tri (3) radna dana od trenutka kad postojeći operator zaprimi od novoizabranog operatora Zahtjev za prijenos broja, a u nepokretnoj mreži broj mora biti prenesen u roku od maksimalno pet (5) radnih dana od trenutka kad postojeći operator zaprimi od novoizabranog operatora Zahtjev za prijenos broja. Međutim, važno je naglasiti da je prijenos broja samo segment cjelokupnog postupka promjene operatora. Naime, u nepokretnoj mreži je novoizabrani operator uslugu obvezan pružiti u roku od 30 dana (uključen je i postupak prijenosa broja od pet radnih dana), dok je u pokretnoj mreži novoizabrani operator uslugu obvezan pružiti sukladno roku naznačenom na zahtjevu za prijenos broja, a to su u pravilu tri (3) radna dana.

Razina korisnika 2

BROJ MI JE PRENESEN SA ZAKAŠNJENJEM. IMAM LI PRAVO NA NAKNADU?

Imate. Svaki korisnik ima pravo na naknadu u slučaju nepravovremenog prijenosa broja, u iznosu od 1,33 eura (10,00 kuna)* za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana nepravovremenog prijenosa broja.

*Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn

Razina korisnika 4
Bedž +3

Na stranici HAKOMa mogu se pronaći korisne info, a nama se mogu javiti porukom OVDJE svi kojima je potrebna provjera zahtjeva na individualnoj razini.

Odgovori