Riješeno

Tarifa i novi uređaj

  • 21 January 2024
  • 1 odgovor
  • 130 pregleda

Pozdrav, 

25.1. istjece moja tarifa savršena. Jučer sam ju produljila i uz to sam odabrala uređaj. Sve sam platila i dobila potvrdu da je narudžba u obradi, a na moj A1 aplikaciji uređaj još uvijek stoji u košarici. Moje pitanje je zašto i da li je ta narudžba sada valjana kao i produljenje tarife?

I zanima me da li kod preuzimanja uređaja mora biti prisutna osoba koja je vlasnik ili je dovoljno samo ostaviti osobnu iskaznicu pošto postoji mogućnost da ću biti na poslu u vrijeme preuzimanja?

Hvala!

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 21 January 2024, 16:48

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Marta25, možeš li mi samo javiti svoje podatke i broj mobitela o kojem je riječ privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za status tvoje narudžbe. Preuzimanje paketa se realizira od strane vlasnika usluge. Kako bi druga osoba mogla napraviti preuzimanje uređaja potrebno nam je proslijediti punomoć. Putem broja otpremnice možeš pratiti status dostave tvojeg paketa. Također te, u pravilu, kontaktira dostavna služba i telefonskim putem prije same dostave paketa za dogovor i realizaciju dostave. 

Odgovori