Riješeno

Snack, svaki put druga ponuda

  • 4 September 2023
  • 4 odgovora
  • 117 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hola amigos y amigas

Jel mi može neka dobra duša objasniti zašto na Start na bonovima svaki put vidim druge Snack opcije u Moj A1 appu-u i kako da ih vidim sve? Neki dan sam aktivirao 2,5 Gb na 4 dana za 1,5€, idući dan više nije bilo te opcije veće 3 Gb na 5 dana za 1,8€. Sinoć nije bilo niti jedne internet opcije (sve minute i sms) a danas opet vidim nešto novo

 - 1Gb - 5 dana - 1€

- 350mb - 3 dana - 0,46€

- 40 min&sms - 1 dan - 0,40€

Nisam ovo nikad do sada koristio jer imam na drugoj tarifi internet no ovih dana sam koristio pa sam zbunjen. Jel to svaki dan nešto drugo na menu-u?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 4 September 2023, 23:04

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +6

To ti je tvoja jedinstvena dnevna ponuda snackova. Zaboravila sam da to postoji, tj.otkad imam Fletericu ne dobivam to više, ali sam našla sms-ove sa zakon tarife, da, svaki dan je druga ponuda

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jedinstvena dnevna ponuda? Znači li to ako upalim drugi A1 broj na njemu će mi Moj A1 app izbaciti druge Snack ponude? 
 

Srećom ne dolazi mi taj spam preko SMS-a ali ovako preko aplikacije je ok.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ono kužiš- jedinstveni ti i 10.000 pripejdaša startaša, pa ako se slučajno sretnete vidite da ste jedinstveni jer nemate iste ponude 😛

Ono kaj vidiš u appu, to ti je dostupno, ostalo nije.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@acer112 pozdrav, Dnevne ponude su personalizirane ponude koje smo pripremili za naše aktivne prepaid korisnike. Svaki dan na jednostavan način možeš zatražiti svoje 3 Dnevne ponude i svaki dan možeš odabrati samo jednu koju možeš aktivirati do ponoći (00:00) tekućeg dana. Dnevnu ponudu možeš zatražiti slanjem sms poruke sadržaja ? na broj 13105 ili putem Moj A1 aplikacije. 

Odgovori