Pozdrav. Prije 20 dana sam kupija Samsung S23 Ultra i imam problema s pozivima. Prvih par sekunda ne cujem nista i kasnije sve normalno.
Da li je ko ima sličan problem?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalPozdrav. Prije 20 dana sam kupija Samsung S23 Ultra i imam problema s pozivima. Prvih par sekunda ne cujem nista i kasnije sve normalno.
Da li je ko ima sličan problem?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalImam isti problem sa istim uredjajem. Pokusap resetirati ali nista ne pomaze.
Ne znam u cemu je problem ali nadam se nekom rjesenju.
Imam isti problem sa istim uredjajem. Pokusap resetirati ali nista ne pomaze.
Ne znam u cemu je problem ali nadam se nekom rjesenju.
Da li si zvao/la tehničku podršku?
Nista od njih
Iskreno nisam dobio nikakav pametan savjet koji nisam probao
Probaj sa sim karticom drugog operatera pa ako se isto dešava reklamiraj uređaj.
Pokrenite dijagnostiku u Samsung Members aplikaciji.
Ako je tih prvih sekundi ono kad čekate da se uopće uspostavi poziv, probajte isključiti VoLTE.
VoLTE je rijesio problem.
Promijenio sam i SIM karticu za svaki slucaj.
Hvala za info.
Lp
Uzea sam mobitel radi nekih funkcija, a sad moram neke gasit da bih uopće moga pričati. Nije mi to rješenje.
Pa, ako baš ne moraš surfati dok pričaš s nekim, slobodno isključi VoLTE. Ili ako ti baš jako ne smeta ta početna tišina, slobodno ostavi uključenu opciju. Ja sam samo htjela ukazati na taj mali problemčić koji nije vezan samo za S23 Ultru, već općenito za sve Samsungove flagshipove (pa i moj) i rješenje mnogih samsungaša bilo je isključenje VoLTE opcije. Evo meni uopće ništa ne znači uključena opcija VoLTE, kad tu opciju uopće ni nemam na Fleterici, pa je bezveze da je uključena u mobu, a nemam koristi od nje jer mi pozivi i dalje idu preko 3G mreže.
Zva sam A1 kažu da rade na rješavanju problema globalno.
Baš moram, posa mi se sastoji od toga.
Kako misliš nije uključena, di provjeriti? Meni triba internet dok razgovaram i naravno tija bi da je kvalileta poziva bolja. VoLTE mi je bija uključen dosad.
Evo, meni bez obzira imam li uključenu ovu opciju u Postavkama, pozivi idu prek 3G mreže jer moja tarifa nema VoLTE. Dakle, ja nemam u status trayu oznaku VoLTE pored ikone mreže, pa je bezveze da je imam uključenu u mobitelu.
Ali, ako ti imaš u tarifi, probaj onda pod Podatkovni roaming staviti "samo nacionalne mreže"
Probaj ovo sa Podatkovnim roamingom onda. Pošto to meni ne treba, ne znam da li se to nešto posebno naplaćuje, nadam se da ne u Hrvatskoj
Ipak problem nije nestao.
Opet danas konstatno vikanje halo ali nema odaziva prvih 10 sekundi
Hm, a s drugom sim karticom (HT,Telemach) ima-nema problema? Ako nema, to vam je obojici onda rješenje, koliko je to vama u ovom trenutku prihvatljivo- to znate sami.
Kaj kaže dijagnostika u Samsung Members aplikaciji?
Samsung members kaze da je problem u sim-u
A stavljena je nova sim karticu unutra
To i meni kaže jer nemam drugu sim karticu u mobu 😀, tak da slobodno zanemariš to, naravno-ako nemaš drugu karticu unutra? Koliko vidim simica od A1 je ok.
A kaj kaže za mikrofon?
Mikrofon kaze da je dobar. Nema nikakvih drugih problema.
Prvo sam pomislio da je do mreze nakon nevremena ali moglo bi biti i do zadnjeg update-a. Vise ne znam sto gledati.
Mda, Samsung pusti tu i tam neki zeznuti update. A ne znam, probaj prijaviti grešku kroz Samsung Members, dobit ćeš odgovor, ali ne znam koliko će te taj odgovor zadovoljiti, ali barem neka znaju da postoji problem. Osim ako ipak mreža nije u pitanju kak je
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.