Dakle, zaista mi je žao što sam kasnila sa uplatom od 130 kn, a Vaš sam korisnik punih 18 godina.
Dostavila sam potvrde o uplati, slala mailove, zvala kumila i molila, no ja ću sada čekati na reaktivaciju tko zna koliko, a korisnik sam usluga preplate već dugiiiiii niz godina.
Ne mogu vjerovati da se proces da uredne kupce-platiše, kakav sam bila do sada (woooww zamislite 130 kn) tretirate kao i one koji odu od Vas i ostanu u dugu tko zna koliko...
Ukratko, nema niti jednog načina da se nas kupce, kojima se ovo dogodi slučajno, niti pod koju cijenu namjerno tretira na ovakav način...
Razočarana sam ovakvim postupanjem...te ću eto, nakon 18 godina, očito pronaći neko sretnije riješenje....
Hvala na pažnji!!! (u slučaju da netko pročita)
Najbolji odgovor od A1_Matej
Pogledaj original