Riješeno

REKATIVACIJA RAČUNA

  • 10 April 2018
  • 1 odgovor
  • 744 pregleda

Poštovani, pokušala sam se obratiti nekoliko puta putem Vaše službe za korisnike (telefonom i mailom) vezano uz reaktivaciju (odnosno uključenje), no uvijek dobijem isti odgovor da se čeka proknjiženje uplate.
Dakle, zaista mi je žao što sam kasnila sa uplatom od 130 kn, a Vaš sam korisnik punih 18 godina.
Dostavila sam potvrde o uplati, slala mailove, zvala kumila i molila, no ja ću sada čekati na reaktivaciju tko zna koliko, a korisnik sam usluga preplate već dugiiiiii niz godina.
Ne mogu vjerovati da se proces da uredne kupce-platiše, kakav sam bila do sada (woooww zamislite 130 kn) tretirate kao i one koji odu od Vas i ostanu u dugu tko zna koliko...
Ukratko, nema niti jednog načina da se nas kupce, kojima se ovo dogodi slučajno, niti pod koju cijenu namjerno tretira na ovakav način...
Razočarana sam ovakvim postupanjem...te ću eto, nakon 18 godina, očito pronaći neko sretnije riješenje....
Hvala na pažnji!!! (u slučaju da netko pročita)
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 12 April 2018, 10:04

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav,

žao mi je radi tvog nezadovoljstva no prelaskom na novi sustav naplate, sva otvorena dugovanja se procesuiraju automatskim putem nakon čega slijedi uključenje također automatskim putem. Prema tome nemamo više mogućnost izvršiti ručnu reaktivaciju prije nego uplata postane vidljiva.

Obično se sve uplate proknjiže u roku 24 sata te se odmah pokreće i reaktivacija usluge.

Odgovori