U vašoj poslovnici sam prijavila smrt korisnika Vaših usluga (internet, mobitel, tv),predala potrebnu dokumentaciju i razgovarala s Vašim agentom na telefon i rečeno mi je da će usluge biti isključene. Dan nakon sam opet zvala službu za korisnike i agent mi je potvrdio da je dokumentacija zaprimljena i da će proslijediti kolegi s kojim sam razgovarala dan ranije. Nekoliko dana kasnije na mobitel pokojnika zove Vaš agent kako bi umrlome ponudio novu tarifu! Obavijestila sam i njega da je osoba umrla i da je dokumentacija poslana. Rekao mi je da je zahtjev u obradi. Prošlo je 2 tjedna od kada je "zahtjev u obradi", usluge su još uvijek aktivne i nitko me nije kontaktirao iako sam izričito naglasila da me se kontaktira kada se zaprimi dokumentacija.
Vaš sam korisnik (internet, mobitel) koji uredno podmiruje obaveze prema Vama i do sada nisam imala nikakvih neugodnosti niti problema s vašim uslugama, ali prisiljavate me da u obzir uzmem druge operatere. Ne razumijem zbog čega moram misliti na A1 umjesto da oplakujem pokojnika?
Najbolji odgovor od A1_Sunchica
Pogledaj original