Riješeno

racun

  • 20 February 2024
  • 2 odgovora
  • 81 pregled

Postovani, saljem poruku u vezi racuna. Naime prije par dana je dosla obavijest da do 18.2 trebamo podmirit racune da se reaktivira cijela usluga. U slucaju ne podmirivanja dug ce ici putem agencije ili odvjetnickog ureda. Posto smo prosli taj rok jucer mom bratu s tekuceg racuna posto je on vlasnik racuna je skinut cijeli iznos duga. Mene zanima kad bi se trebala aktivirat ta usluga i svi dugovi podmireni posto je jos jucer tokom dana automatski skinut iznos s racuna

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 20 February 2024, 23:33

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dakle, vi niste poštovali rok za reaktivaciju usluge, a očekujete od A1 da vam automatski reaktivira nešto kaj je moral prisilno naplatiti? 

Nekak ja mislim da je tvoj ugovor nevažeći od 18.02., a bogme su vam brzo sjeli na račun (tkogod).

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Andelo 🖐🏻
Prema opisanom je rok za plaćanje istekao, da, no je li platežno odgovorna osoba provjerila status linije? Ako nije, to može učiniti pozivom prema našoj Službi za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 pa te ovim putem molim da uputiš brata u kontakt kako bi saznao sve što ga zanima o uslugama koje je ugovorio na svoje ime. Ako ima potvrđenu e-mail adresu za komunikaciju s nama u elektroničkom obliku, info može saznati i javljanjem na e-mail sluzba.za.korisnike@a1.hr. Hvala ti! 😊

Odgovori