Riješeno

PS5 i dostava

  • 6 October 2023
  • 12 odgovora
  • 2716 pregleda

bok. 27.9.2023 sam naručil playstation 5 uz produljenje ugovora na 2 godine.Pošto nisam novi korisnik nego sam kod vas već više godina zanima me zašto je potrebno tako dugo za dostavu uređaja… u trenutku kad ovo pišem je 6.10,a uređaju još ni traga ni glasa,a ni SMS ni obavjest nikakakvu dobil nisam. Također mi je rećeno u A1 poslovnici da je rok dostave oko 5 dana 

Hvala na odgovru :D 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 6 October 2023, 23:40

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dostava uređaja ide preko HP-a. Sretno. 🤣

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Mihael01
trudimo se sve zahtjeve realizirati u što kraćem mogućem roku te užurbano radimo na tome da narudžba čim prije stigne na tvoju kućnu adresu. U cilju nam je da se dogovorena usluga čim prije počne koristiti. Nakon što dostavna služba preuzme uređaj, stići će SMS poruka s podacima o dostavi. Ako je produljenje dogovoreno osobno u A1 poslovnici, uređaj se šalje naknadno po realizaciji ponude, ne ide slanje pošiljke odmah. 


Isto tako, usluga realizirana 18.08.2023, danas je 12.10.2023 uređaju ni traga ni glasa.

 

Prilikom ugovaranja obecano da ce uredjaj doci 14 dana nakon realizacije usluge.

 

Sad je skoro 2 mjeseca, mislim da problem nije u HP jer svaka dostavana sluzba bi u dva mjeseca dostavila paket...

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @toco2301, molim te, javi nam svoje podatke privatnom porukom pa ćemo provjeriti o čemu je riječ. 

@

  • toco2301 ne znam više ko tu koga… jučer sam bil opet u poslovnici poslali su upit neki opet u Zagreb i kao budu me zvali...ja i dalje čekam, ali ništa 

@Mihael01 ocigledno oni nas :)

 

Mene vrte u krug s informacijama

Prvu su slagali da ce ga dostavit 14 dana od aktivacije usluge, uredjaj nije dosao, pa su rekli da su oni mislili 14 radnih dana, pa opet nije dosao, pa su onda rekli dolazi iduci tjedan javljamo se s shipping info, pa se onda nitko nije javio... i evo skoro dva mjeseca kasnije NIŠTA

 

ocigledno je da nemaju uredjaje na skladistu a prodaju ih...

Razina korisnika 2
Bedž +3

@toco2301 pozdrav, žao mi je to čuti. Možeš li mi samo javiti svoje podatke i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. Vjerujem kako ćemo pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku te da ćemo tako vratiti tvoje povjerenje. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Mihael01, ako i ti nisi još zaprimio svoj uređaj, javi nam se privatnom porukom na naš profil putem linka u odgovoru od kolege Borisa.

@A1_Boris poslao sam mail HAKOMu, nema smisla vise da se javljam vama vise

Razina korisnika 6
Bedž +6

@toco2301 , nebu ti hakom mogal baš pomoći.

Još prije pol godine pcchip je pisal zašto PS5 nema na skladištima, a nemrem sad naći članak u kojem Sony objavljuje da izlaskom PS5 Slim prestaje sa proizvodnjom PS5 i kaj je na tržištu, na tržištu je, nebu više novih, a Slimove će distribuirati tek za mjesec dana,a predstavljen je prije 2-3 tjedna.

https://pcchip.hr/hardver/igrace-konzole/ovo-su-razlozi-zasto-ne-biste-trebali-kupiti-playstation-5/

 

@nickno pa msm da moze pomoci ako se utvrdi da prodaju uredjaje koji nemaju na stanju...

Razina korisnika 6
Bedž +6

@toco2301 , ti kao da nikad nisi naletil na prodaju kroz narudžbu?

Pa tak sam ja kupila S21 Ultru, SD ju nije imala na lageru, naručili su je nakon moje narudžbe. A Samsung ju je tek tada i napravil-na osnovu moje narudžbe. Rijetko tko će držat stotine uređaja u skladištu, pogotovo skupe i riskirati da ostanu neprodani,naruče par desetina komada,to uglavnom i prodaju, a ostalo naručuju po narudžbi. Kaj bi tu hakom trebal uradit, tak posluje pol Hrvatske 🤣

Pitaj one koji su i prednaručili PS5, čekali, čekali, kolko ono? Pol godine i više, mislim da ima ovdje negdje na forumu o tome. 🤣

Odgovori