Riješeno

ps5 dostava

  • 21 November 2023
  • 22 odgovora
  • 1299 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Bok, 13.11. sam  preko poziva dogovrio produljenje internet usluge i ps5 uređaj u sklopu blagdanske ponude. Uređaj jos nije dosao bez obzira sto su mi iz prodaje rekli da ce stici kroz 3-5 radnih dana. Molim vas vise informacija.

icon

Najbolji odgovor od Nadia 4 January 2024, 16:57

Pogledaj original

Odgovora 22

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Axfhw2, hvala ti na ukazanoj prilici i povjerenju u odabiru aktualne promocije. 😊 Trudimo se sve zahtjeve realizirati u što kraćem mogućem roku te užurbano radimo na tome da narudžba čim prije stigne na kućnu adresu. U cilju nam je da se dogovorena usluga čim prije počne koristiti. Nakon što dostavna služba preuzme uređaj, stići će SMS poruka s podacima o dostavi. Želiš li da ovim putem napravimo provjeru narudžbe i status dostave, bit će potrebno poslati nam određeni set podataka. Privatnu poruku šalješ OVDJE uz navođenje punog imena i prezimena, adrese priključka, OIBa vlasnika usluge i kontakt broja. Provjerimo pojedinosti pa ti se povratno javimo s više info. 

Razina korisnika 1

Poštovani. Također htio bih se nadovezati usluga je uključena 16.11  kao novi korisnik te sam isto dobio informacije da će dostava biti 5-6 radnih dana. Danas je 28.11 nema nikakvih obavjesti ni poziva u vezi uređaja. Jer kad god sam nazvao službu za korisnike uvijek druge informacije dobivam no nikakve koristi. LP

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Nikola86, molimo te da nam se javiš privatnom porukom putem linka u objavi iznad tvoje. 

Pozdrav  produzio sam ugovor proslo je vec pol mjeseca a ps5 ni glasa koliko se čeka?

Pozdrav  produzio sam ugovor proslo je vec pol mjeseca a ps5 ni glasa koliko se čeka?

Ja cekam od 13.11., također nista

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, svi koji se susrećete s istom ili sličnom situacijom na temu dostavu PS5 uređaja, javite nam se svatko za sebe privatnom porukom kako je iznad objašnjeno i sa setom podataka koji sam napisala pa ćemo provjeriti i povratno se javiti s više info. Hvala! 😉

Da se ja javim, uzela sam ga sada na Black Friday i prije dvije godine kad ga nije bilo nigdje u Hrvatskoj, meni je odma stigao u rekordnom roku. Sad čekam slim, modem je došao 6. 12.A meni posta javila tek 11.12. Javim kad stigne PS5. Prezadovoljna sam uslugom, i to zivim u Komiži na otoku Visu. Pozdrav svima i sretno. Sa agentima pricam online preko maila, a i direktno sa prodajom.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Nadia zaista mi je drago vidjeti da si pruženom uslugom ali i podrškom zadovoljna 😊 Na proces dostave utječe i lokacija, svakako no vjerujem da na obavijest pošte o dostavi odabrane konzole nećeš dugo čekati. 🤗 Filip

Hvala Filipe. Prije sam bila na duplo sporijem i losijem TComu. 

Odlucila sam promijeniti operatera i A1 mi je, kad ih nije bilo nigdje u Hrvatskoj, ponudio PS5(zapravo su me pitali STO ZELITE DA BISTE PRESLI KOD NAS). Prezadovoljna sam uslugom. I vjerujem da će doći u rekordnom roku. Ponavljam, na release-u ih nije bilo nigdje za kupit, Vi ste ga doslovno stvorili. Došao je za 7 dana, a sad sam svjesna da je bio Black Friday, ali svejedno vjerujem da će doći na vrijeme (naime, prvo sam uzela Samsung tv pa sam se predomislila i vratila ga jer ga već imam i uzela još jednu konzolu).

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Nadia trudimo se uvijek osigurati podršku u skladu s korisničkim očekivanjima 😊 Uvijek nam je drago vidjeti da u tome uspijevamo! Moram zahvaliti na tvom razumijevanju, ono nam zaista neizmjerno znači! 🤗 Filip

Ja 15.11 sklopio ugovor, uz kupnju ps5 konzole i slušalica za 1€. 22.11 došao router koji sam spojio i A1 od toga dana računa 15 radnih dana za dostavu(😂). Zovem jednom, mlada dama ne zna gdje je, kad će niti hoće li uopće konzola doći. Šaljem početkom 12mj mail službi za korisnike nisu se udostojili niti odgovoriti. Zovem 13.12, opet mlada dama ništa ne zna, kako je konzola trebala biti rođendanski poklon za dijete( koji je već prošao) zaprijetim da ću raskinuti ugovor, na što dobijem odgovor " a raskinite". Danas je 19.12 još uvijek ništa tako da ću cipelcug do prve poslovnice po raskid i nikad više u A1!!

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ja bih da mi tvoj zahtjev dodatno provjerimo pa te pozivam da nam svoje podatke pošalješ klikom na link OVDJE - poruka treba sadržavati ime i prezime, adresu za dostavu pošiljke, kontakt broj, OIB i e-mail s kojeg si slao spomenute poruke.

Zanima me šta je sa dostavom ps5, pošto se radi o Božićnom poklonu? A trebao je već stići molim za odgovor. 

 Ja bi isto provjerila jer sam i ja sklopila ugovor u 11. Zadnji dan Black Fridaya, jedva su me dobili.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Danijel1 @Nadia molim vas da se za provjeru statusa dostave javite OVDJE sa svojim podacima. 
 Poruka treba sadržavati ime i prezime, adresu za dostavu pošiljke, kontakt broj, i OIB. 

Poslala sam podatake evo sad, hvala puno.

Pozdrav mene takoder zanaima gdje je zapelo s isporukom PS5 ?

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @ri89, javi nam se OVDJE privatnom porukom pa ćemo provjeriti status. U poruci nam napiši ime i prezime vlasnika linije, adresu za dostavu pošiljke, kontakt broj i OIB. 

Postovani. Ljubazno osoblje mi se javilo da je sve u redu i da će stići što je prije moguće.

Zbilja puno usluga imam kod Vas i prezadovoljni sam korisnik. Isto tako preko Vas kupujem pa store bonove. 4 mobitela su mi kod a1.

Poslala sam natrag opremu, router i Mozaik box su odma došli.

 

 

Molim Vas da iznenadim sina za Novu godinu, prioritizirajte me. Više od svega se veselim bonu od Konzuma. A, kad je zadnji put kasnilo, dobila sam i poklon iznenađenja, slušalice gratis. 

 

Opet, molim Vas, kad Vas netko hvali za razliku od masu njih na Forumu i svud, cijenite to.

 

Sve najbolje u nadolazećoj godini, Nadia Vitaljić.

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Nadia pozdrav, hvala ti puno na javljanju i lijepim riječima. Kako si nam već proslijedila svoje podatke privatnom porukom, odgovor te već čeka. Također želim sretnu Novu godinu tebi i tvojoj obitelji. 

Update na temu, stajao je u pošti danima. Sad je doma i došao je bon za Konzum. Puno hvala i svima sve najbolje. PS5 slim 1tb.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Hvala @Nadia na povratnoj info, sigurni smo da ćeš biti zadovoljna odabranim uređajem i znati iskoristiti sve njegove mogućnosti. A1 ekipa želi sve najbolje u 2024. 😀

Odgovori