Riješeno

PS voucher u aplikaciji Moj A1

  • 7 September 2022
  • 6 odgovora
  • 953 pregleda

Pozdrav,

 

Niti nakon updatea aplikacije i relogiranja ne mogu vidjeti opciju da kupim PS bon u Shop sekciji niti igdje. Trebam pomoc!

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 8 September 2022, 23:45

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Synthium Korisnici su svi A1 prepaid i postpaid, privatni i poslovni korisnici. Iznos kupljenog vaučera se naplaćuje putem mjesečnog računa, a vaučer stiže na e-mail adresu te ga se može odmah koristiti na PS Store-u. Trenutno je najnovija verzija 5.3.5. app Moj A1. Koristiš li samo našu fiksnu uslugu, javi nam se privatnom porukom OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka, provjerimo što možemo učiniti po pitanju PlayStation vaučera.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Čini mi se da su zaboravili integrirati u fiksne usluge jer niti na jednoj fiksnoj nemam tu opciju, samo na mobilnoj usluzi. Ne znam jel prije radilo ili je nedavni update zeznuo.

Ali ja nemam mobilnu uslugu kod A1, samo fiksnu. Nigdje ne pise da moram imati mobilnu, samo da se moze putem A1 aplikacije.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Tako je i kod mene kad se spajam sa podacima fiksne usluge. Kad se spojim sa podacima prepaid mobilne, nudi mi izbor. 🤔

Ovo je najdoljnji dio kad scrollam shop

Razina korisnika 7
Bedž +3

Dolje desno na košaricu (shop) pa ispod Deezera nema?

Odgovori