Riješeno

PS voucher u aplikaciji Moj A1

  • 7 September 2022
  • 6 odgovora
  • 948 pregleda

Pozdrav,

 

Niti nakon updatea aplikacije i relogiranja ne mogu vidjeti opciju da kupim PS bon u Shop sekciji niti igdje. Trebam pomoc!

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 8 September 2022, 23:45

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3

Dolje desno na košaricu (shop) pa ispod Deezera nema?

Ovo je najdoljnji dio kad scrollam shop

Razina korisnika 7
Bedž +3

Tako je i kod mene kad se spajam sa podacima fiksne usluge. Kad se spojim sa podacima prepaid mobilne, nudi mi izbor. 🤔

Ali ja nemam mobilnu uslugu kod A1, samo fiksnu. Nigdje ne pise da moram imati mobilnu, samo da se moze putem A1 aplikacije.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Čini mi se da su zaboravili integrirati u fiksne usluge jer niti na jednoj fiksnoj nemam tu opciju, samo na mobilnoj usluzi. Ne znam jel prije radilo ili je nedavni update zeznuo.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Synthium Korisnici su svi A1 prepaid i postpaid, privatni i poslovni korisnici. Iznos kupljenog vaučera se naplaćuje putem mjesečnog računa, a vaučer stiže na e-mail adresu te ga se može odmah koristiti na PS Store-u. Trenutno je najnovija verzija 5.3.5. app Moj A1. Koristiš li samo našu fiksnu uslugu, javi nam se privatnom porukom OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka, provjerimo što možemo učiniti po pitanju PlayStation vaučera.

Odgovori