Riješeno

Provjera knjizenja

  • 20 September 2018
  • 3 odgovora
  • 182 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Uz poslanu potvrdu o uplati /služba.za.korisnike@vipnet.hr /stavila sam u naslov “ Provjera knjiženja “ , sve po savjetima.
No, nisam dobila povratni e-mail, a kamo li da je problem rjeseni...
Već nekoliko dana onemogućeni su pozivi, SMS poruke te podatkovni promet, nitko nepoduzimanje ništa...
icon

Najbolji odgovor od Kinga 20 September 2018, 23:27

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +4
Očekuj automatizirani beskorisni odgovor u roku od 2 tjedna (kako je meni bilo), oni su ti jako spori sa pisanim mailovima. Nakon 10 komunikacija ćeš nešto postići 😕
Užasni su, ozbiljno razmišljam o raskidu ugovora...
To vise nije normalno ... Pozivi, poruke nist od njih...
Čemu onda sluzi taj e-mail?! Očito samo za ukras ?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kod svih operatera u onom mailu stoji da je rok za odgovor 15 dana i svi ti ga se drže, ne samo operateri nego i ostale razne službe za korisnike. Da bi stigli redovno odgovarat trebali bi vjerojatno zaposlit još 2, 3 puta toliko radnika, a to je naravno nerealno. Tako da nam preostaju samo upornost i strpljenje.

Odgovori