Poštovani,
Molio bih za pomoć...
Danas 18.2.2024. mi ističe ugovor za savršenu tarifu.
Naime, stvar je sljedeća…
Ugovor glasi na moju maćehu, a ne na mene, dakle na njeno ime dolaze mjesečni računi.
Pošto imam na svom mobitelu a1 aplikaciju, pokušao sam još jučer navečer produljiti ugovor na 24 mjeseca. (Samo tarifu, bez mobitela).
Čini mi se da ima još i neki popust od 6 eura pošto smo jako dugo već članovi tako da ispada mjesečno 22,90 eura umjesto 28,90.
Aplikacija me tražila broj osobne, broj telefona te Mail adresu, ukucali smo njezine podatke pošto na nju dolaze računi, međutim nije se još ništa dogodilo.
Rečeno mi je na završnom koraku da bi trebao dobiti SMS potvrde da je tarifa produljena, međutim niti ja niti ona nismo još ništa dobili.
I dalje kad uđem u aplikaciju stoji notifikacija da tarifa tj ugovor ističe danas.
Ne znam što dalje napraviti.
Može li itko objasniti u čemu je problem i koliko dugo treba da se tarifa ponovo aktivira?
Dodatno bonus pitanje...
Pošto na njezino ime dolaze računi za 3 tarife (moju, njezinu i sestrinu), što mi treba od dokumentacije ako želim odjaviti sa nje račune za svoj mobitel tj svoju tarifu te prebaciti da računi dolaze na moje ime?
Da li dovoljno doći u a1 poslovnicu sa osobnom iskaznicom te samo prebaciti da računi dolaze ubuduće na moje ime?
Lp
Miroslav
Najbolji odgovor od A1_Dolores
Pogledaj original