Riješeno

produljenje savršene tarife

  • 18 February 2024
  • 10 odgovora
  • 155 pregleda

Poštovani, 

Molio bih za pomoć...

Danas 18.2.2024. mi ističe ugovor za savršenu tarifu. 

Naime, stvar je sljedeća…

Ugovor glasi na moju maćehu, a ne na mene, dakle na njeno ime dolaze mjesečni računi. 

Pošto imam na svom mobitelu a1 aplikaciju, pokušao sam još jučer navečer produljiti ugovor na 24 mjeseca. (Samo tarifu, bez mobitela).

Čini mi se da ima još i neki popust od 6 eura pošto smo jako dugo već članovi tako da ispada mjesečno 22,90 eura umjesto 28,90.

Aplikacija me tražila broj osobne, broj telefona te Mail adresu, ukucali smo njezine podatke pošto na nju dolaze računi, međutim nije se još ništa dogodilo.

Rečeno mi je na završnom koraku da bi trebao dobiti SMS potvrde da je tarifa produljena, međutim niti ja niti ona nismo još ništa dobili.

I dalje kad uđem u aplikaciju stoji notifikacija da tarifa tj ugovor ističe danas.

Ne znam što dalje napraviti.

Može li itko objasniti u čemu je problem i koliko dugo treba da se tarifa ponovo aktivira?

Dodatno bonus pitanje...

Pošto na njezino ime dolaze računi za 3 tarife (moju, njezinu i sestrinu), što mi treba od dokumentacije ako želim odjaviti sa nje račune za svoj mobitel tj svoju tarifu te prebaciti da računi dolaze na moje ime?

Da li dovoljno doći u a1 poslovnicu sa osobnom iskaznicom te samo prebaciti da računi dolaze ubuduće na moje ime?

Lp

Miroslav

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 18 February 2024, 12:38

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Miro1985, rado ćemo ti odgovoriti na tvoja pitanja :) Da bismo mogli provjeriti status zahtjeva koji si predao putem Moj A1 aplikacije, potrebni su nam podaci vlasnika usluge koje nam možeš poslati OVDJE
Promjenu vlasnika usluge možeš zatražiti isključivo na A1 prodajnim mjestima čije lokacije možeš pogledati OVDJE. Potrebno je prisustvo oba vlasnika usluge, postojećeg i novog kako bi se potpisao zahtjev za preuzimanjem ugovora. Potrebno je napomenuti da se popusti vežu na OIB, no ne na broj, no utvrdit ćemo detalje kad nam pošalješ podatke.  

Poštovana Dolores. Hvala na odgovoru. Oib je već bio dolje upisan. Dakle, aplikacija me tražila broj osobne, Mail i broj telefona. Pošto je na nju sve, tada sam upisao njezin broj i njezin mail. Doduše možda sam i ja nešto krivo upisao. 

Napomenuo bih još da sam primio prije nekoliko tjedana sljedeći sms: "OBAVIJEST l Usli ste u zadnji mjesec primjene popusta na mjesecnu naknadu vase tarife. Od sljedeceg mjeseca ista se vise nece primjenjivati. Vas A1 tim."

Možda je u tome stvar. 

Ali opet ako se taj popust više neće primjenjivati nije mi jasno zašto je ta opcija onda bila ponuđena u aplikaciji.

Poštovani, poslat ću vam na onaj link ime i šifru korisnika. Da li vam je to dovoljno ili vam treba i njezin oib / broj osobne?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Miro1985 pozdrav, slobodno nam javi privatnom porukom ime i prezime vlasnice usluge uz šifru korisnika te nam slobodno javiš i OIB, broj osobne iskaznice koji si upisao u narudžbi te e-mail adresu o kojoj je riječ kako bismo i tako napravili provjere.

U redu. Šaljem. Hvala

Poštovani,  poslano. Lp

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Miro1985 , ne postoji više tarifa Savršena, tj.ti je možeš nastaviti koristiti, ali bez pogodnosti koje je imala 24 mjeseca. Zato ne dobivaš nikakvu obavijest- Savršena se više ne može aktivirati od 30.08.2023.Dakle, tarifu više ne možeš obnoviti novim ugovorom, već ako želiš novi ugovor prelaziš na Savršenu+ koja je mrvicu skuplja (28,90€ mislim) 

Poštovani nickno , znam da savršena više ne postoji. Pričam o savršenoj + tarifi. 

 

 

Dakle, nudi mi 6 eura popusta na mozaik + popust 2 eura na mjesečnu naknadu. 

Pokušala je sestra produljiti ponovo pa sad čekam da dobijem potvrdu na SMS. 

Nije mi jasno, ako taj popust na savršenoj + više ne postoji, zašto mi se to uporno nudi u aplikaciji?

Pričekat ću do jutra, ako ne dobijem nikakvu potvrdu, probat ću onda uzeti neku drugu tarifu, ili ću onda otići do A1 poslovnice osobno vidjeti u čemu je problem .

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pogodnosti,tj.popust ne bi trebali izgubiti, bez obzira kaj vam je istekao ugovor danas. Najbolje otiđite u A1 poslovnicu, tamo će vam sve riješiti- i prijenos ugovora i mozaik i popuste

Poštovani nickno čini mi se da ću tako i napraviti. 

Iskreno nije mi jasno zbog čega toliko kompliciraju situaciju. Čini mi se da je taj popust bio prisutan i prije 2 godine kad sam produljivao tarifu i nisam imao nikakvih problema. Produžio sam najnormalnije tarifu bez ikakvih komplikacija u aplikaciji. Ako me pamćenje dobro služi, čini mi se da me čak nije niti tražio nikakve podatke pošto imaju sigurno sve podatke u sistemu i vide što je ugovoreno na njezino ime.

Izgleda da opet nije prošlo jer ne dobivam nikakav SMS potvrde niti išta. 

Ništa, otići ću sutra onda osobno u A1 poslovnicu pa ću tamo pitati što se događa. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Miro1985 pozdrav, kako si nam se javio privatnom porukom, odgovor te čeka. Vjerujem kako ćemo pronaći rješenje vezano za tvoj slučaj u najkraćem mogućem roku. 

Odgovori