Postovani, dana 09.09.2017 u popodnevnim satima u ovlastenoj Vip prodavaonici u Dubrovniku kupila sam mobitel Samsung Galaksy S8 plus.
Mobitel je radio i odradio normalno dok mu se nije potpuno ispraznila baterija. Nakon toga on se vise nije mogao napuniti.
Prvo punjenje, nije se moglo odradit. Nema nikakvog znaka, ne gori ni jedna lampica, nista!
Originalni punjac a i promijenila sam par uticnica cisto da eliminiram i taj faktor.
E sad, Vas sam pretplatnik dugi niz godina, kod Vas sam kupila jako puno, jako skupih uredaja, kako i ovog sad.
Evo od kupnje do javljanja Vama nije proslo ni par sati. Prodavaonica je zatvorena, kod njih cu odma ujutro.
Pozivam se na materijalnu odgovornost, sto cu sutra ujutro i prenjeti Vasim kolegama u Dubrovniku i hitno trazim novi uredaj.
Znaci nikakav popravak ovog istog ne dolazi u obzir, vracam Vam ga kakvog sam i dobila u kutiji, sa svim popratnim dodatcima, istovjetnog kakav je meni prodan.
Ovo danas i sad veceras mi je odnijelo jako puno posla i zivaca. Naime rafim posao vezan za mobitel, za konunikaciju...
Apeliram i kod Vas, da hitno trazim potpuno novi uredaj!
Informirana sam i znam da imam to pravo, a iskeno se nadam da to znaju i Vasi kolege u Dubrovniku, te da cemo na obostrano zadovoljstvo i s najmanjim poslijedicama za mene kao krajnjeg korisnika zavrsit ovo, odma ujutro kad cu i otic kod njih.
S postovanjem,
Dinka Lovric
Dubrovnik
091******* (na mob. me se moze dobiti po preuzimanju novog, ispravnog uredaja)
d*******@gmail.com
Kakve veze ovo ima s ičim? Skupi uređaji nemaju pravo na tvorničku grešku? Usput, je li testiran punjač? Možda je uređaj potpuno ispravan, ali punjač nije.
A... koje je to pravo?
Jer Zakon o obveznim odnosima navodi:
(3) Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.
Što će reći da novi uređaj može odobriti servis nakon što pregleda uređaj.
Možda tumačim krivo, možda ne - tko zna više...
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.