Prodan mi je neispravan uredaj... kopiram text poslan Vip.Jeste imali ovakva iskustva?

  • 9 September 2017
  • 1 odgovor
  • 324 pregleda

Postovani, dana 09.09.2017 u popodnevnim satima u ovlastenoj Vip prodavaonici u Dubrovniku kupila sam mobitel Samsung Galaksy S8 plus.

Mobitel je radio i odradio normalno dok mu se nije potpuno ispraznila baterija. Nakon toga on se vise nije mogao napuniti.

Prvo punjenje, nije se moglo odradit. Nema nikakvog znaka, ne gori ni jedna lampica, nista!
Originalni punjac a i promijenila sam par uticnica cisto da eliminiram i taj faktor.

E sad, Vas sam pretplatnik dugi niz godina, kod Vas sam kupila jako puno, jako skupih uredaja, kako i ovog sad.
Evo od kupnje do javljanja Vama nije proslo ni par sati. Prodavaonica je zatvorena, kod njih cu odma ujutro.

Pozivam se na materijalnu odgovornost, sto cu sutra ujutro i prenjeti Vasim kolegama u Dubrovniku i hitno trazim novi uredaj.

Znaci nikakav popravak ovog istog ne dolazi u obzir, vracam Vam ga kakvog sam i dobila u kutiji, sa svim popratnim dodatcima, istovjetnog kakav je meni prodan.

Ovo danas i sad veceras mi je odnijelo jako puno posla i zivaca. Naime rafim posao vezan za mobitel, za konunikaciju...
Apeliram i kod Vas, da hitno trazim potpuno novi uredaj!

Informirana sam i znam da imam to pravo, a iskeno se nadam da to znaju i Vasi kolege u Dubrovniku, te da cemo na obostrano zadovoljstvo i s najmanjim poslijedicama za mene kao krajnjeg korisnika zavrsit ovo, odma ujutro kad cu i otic kod njih.

S postovanjem,
Dinka Lovric
Dubrovnik
091******* (na mob. me se moze dobiti po preuzimanju novog, ispravnog uredaja)
d*******@gmail.com

Odgovora 1

Razina korisnika 5
E sad, Vas sam pretplatnik dugi niz godina, kod Vas sam kupila jako puno, jako skupih uredaja, kako i ovog sad.
Kakve veze ovo ima s ičim? Skupi uređaji nemaju pravo na tvorničku grešku? Usput, je li testiran punjač? Možda je uređaj potpuno ispravan, ali punjač nije.

Informirana sam i znam da imam to pravo, a iskeno se nadam da to znaju i Vasi kolege u Dubrovniku, te da cemo na obostrano zadovoljstvo i s najmanjim poslijedicama za mene kao krajnjeg korisnika zavrsit ovo, odma ujutro kad cu i otic kod njih.
A... koje je to pravo?

Jer Zakon o obveznim odnosima navodi:

(3) Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.

Što će reći da novi uređaj može odobriti servis nakon što pregleda uređaj.



Možda tumačim krivo, možda ne - tko zna više...

Odgovori