Riješeno

Pristup webmailu ne radi, kao ni moj A1

  • 21 February 2024
  • 48 odgovora
  • 1043 pregleda

Postovani, 

vec pet dana nemam pristup svojem webmailu na webmail.a1.hr, 
kao ni a1 aplikaciji na mobitelu. 
Ne mogu se ulogirati ni na moj.a1.hr.

Mozete li mi potvrditi da postoje nekakve smetnje ili su u pitanju radovi na sustavu?

Posto mi je to primaran mail, bitno mi je mu imam pristup (svi racuni mi stizu tamo).

Srdacan Pozdrav,
Dorotea

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 22 February 2024, 18:00

Pogledaj original

Odgovora 48

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav svima, ako se nalazite izvan Hrvatske, za pristup MojA1 aplikaciji (pritom i stranici moj.a1.hr) potrebno je biti spojen na mrežu putem mobilnih podataka uz korištenje A1 SIM kartice, u roamingu nije moguće spajanje putem wi-fi mreže. Stranici a1.hr moći ćete normalno pristupiti i u roamingu.

Razina korisnika 2

@A1_Karlo

savjetujte, kako da se sad iz inozemstva ulogiram u PC pregledniku na svoj račun na stranici moj.a1.hr (radilo je 12 godina), kad imam samo Homebox koji je u Hrvatskoj. morate to nekako riješiti, jer ne mogu koristiti uslugu u punom potencijalu (platiti račune, provjeriti potrošnju podataka itd.). 

na primjer korištenjem besplatne sim kartice s kojom će se moći spojiti samo na moj.a1.hr stranicu. sav drugi internet, pozivi i SMS bit će blokirani,  ili barem na glavnu stranicu a1.hr stavite gateway plaćanja gdje unosim samo broj ugovora i iznos i platim karticom

SZK mi još nije odgovorio na prethodne objave

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@1jorgos ,  

 

Ovdje se uopće ni ne spominje mogućnost plaćanja računa kroz aplikaciju dok si u inozemstvu.

Razina korisnika 2

@nickno

oprosti, znam da se evo ne rješi plaćanje računa, ali nisam htio otvarati novu temu.

zadnje pitanje: ne znaš, slučajno, kako radi usluga nazovi i plati?

barem za plaćanje nekoliko računa, prije nego što mi A1 omogući ponovno plaćanje računa karticom iz inozemstva, a ako ne, dok ne nađem drugog internet providera koji to dopušta.

Zovem 0800 091091 (iz inozemstva +385 91 7125 091) čujem li govorni automat gdje upišem npr. broj računa, ugovora ili homeboxa 0216xxxxx, onda broj kreditne kartice i platim? Ili moram zvati samo s broja simice A1, u tom slučaju mi ​​je to nerješivo.
u vrijeme kada sve usluge i kupnje u online trgovinama plaćam karticom, (bankovni transfer je vrlo arhaičan - korak nazad.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pozdrav svima, ako se nalazite izvan Hrvatske, za pristup MojA1 aplikaciji (pritom i stranici moj.a1.hr) potrebno je biti spojen na mrežu putem mobilnih podataka uz korištenje A1 SIM kartice, u roamingu nije moguće spajanje putem wi-fi mreže. Stranici a1.hr moći ćete normalno pristupiti i u roamingu.

Ako je tako onda se ni na mail ne može ući u inozemstvu preko wifi ili drugog operatera. Stvarno ljudima zakomplicirate život. Ono što je dosad radilo i imalo koristi to ste maknuli. 1 korak naprijed 10 unazad već ste lagano u minusu sa koracima….

Razina korisnika 2

@daworin

👍👍👍

Razina korisnika 6
Bedž +6

Daj daworin ne sramoti se, pa naslov teme u kojoj odgovaraš padobrancu @1jorgos  je

Pristup webmailu ne radi, kao ni moj A1

 

A mene sad sve više interesira zbog čega je A1 uveo geo blocking, očito ima dobar razlog za to.Ili je A1 blokiran od drugih mreža, očito isto zbog nekog razloga.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Krivo vidiš to se sve odnosilo na autoricu teme DoroteaD  ,a padobranac je usput pošto ima iste probleme kao i autorica teme. Ajde mijenjaj dioptriju ili kupi kvalitetniji mob gdje je ekran bolji da vidiš jasno sva slova!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne, to se odnosi i na padobranca koji u roamingu pokušava češkom sim karticom pristupiti uslugama A1. Dakle, koristi mobilnu mrežu, ali krivu karticu. A1 ima pravo nadzora svih svojih roamingaša, to piše i u Uvjetima korištenja roaminga na EU stranicama o roamingu u Europi, i ima pravo ograničiti pristup svojim uslugama na upotrebu isključivo A1 sim kartice i mobilne roaming mreže

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pa što onda i ti odgovaraš padobrancu?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja sam mu odgovorila puno prije tebe, a onda si ti uletio zbunjivati jorgosa. Ako je A1 dvaput napisal da se u inozemstvu na njegove usluge može spojiti samo putem A1 sim kartice I mobilnih podataka, onda ti nemreš tvrditi suprotno i na taj način zbunjivati forumaše.

Dok ne dobije odgovor kroz privatnu poruku od A1, neka plati račun preko banke, ne vidim uopće problem oko toga. Platit će malo više, a kad dođe u Hrvatsku neka ode u A1 poslovnicu i tamo provjeri sve moguće načine plaćanja računa iz inozemstva. 

Razina korisnika 2

@nickno

Za mene, zbok odluke geoblokacije, je to jaki problem = gubitak vremena i novca. Najmanje 5 € mjesečno za SWIFT transfer, a posjet poslovnici A1 je nezamisliv s obzirom da na otoku nema poslovnice A1.

putovanje ( cjelodnevni izlet 😬) u poslovnicu A1do Splita = polazak od kuće oko 10:00 h 30 km autom do trajekta, 11: 30 polazak St.Grad -Split, dolazak u 13:30, vansezonska putna karta 67,82 €!!! Nemam šanse uhvatiti povratni trajekt u 14:30, pa trajekt u 20:30 tj. dolazak kući oko 23:00 Putovanje košta 2x67,82€ + 60 km vožnje po otoku i ne znam koliko km u Splitu!
možda ako živite u Zagrebu i slično nemate problema posjetiti poslovnicu A1.

 

tako je, kako piše daworin “ Ako je tako onda se ni na mail ne može ući u inozemstvu preko wifi ili drugog operatera. Stvarno ljudima zakomplicirate život. Ono što je dosad radilo i imalo koristi to ste maknuli. 1 korak naprijed 10 unazad već ste lagano u minusu sa koracima…. “

koliko dana je potrebno da SZK odgovori?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@1jorgos , ja ću opet ponoviti kaj sam već rekla, ali ovaj put bez milosti za tebe. Ako si imao novaca za kupit kuću na Hvaru, ako imaš novaca za put iz Češke do Hrvatske, onda ti ni plaćanje računa preko banaka nije problem,onda imaš novaca i za provod na Jadranu, put do Splita i prenočište u njemu. 12 godina vlasnik nekretnine, a nisi u stanju srediti jedan običan ugovor s bilo kojim teleoperaterom, već bi da ti se sve servira na pladnju i to još besplatno, a tvoje "besplatno" spajanje u inozemstvu na roaming mreže neka  plaća A1 i mi u Hrvatskoj, jel? 

U mp3 i rasprodaja hrvatskih nekretnina i Jadranske obale strancima koji su sirotinja kao i oni koji su prodali te nekretnine za male pare. U mp3 I oni koji su ti prodali kuću, a ti bi najradije glumio socijalni slučaj u Hrvatskoj. 

I još smatraš Hrvate lopovima, koji eto jedva čekaju da opljačkaju tvoju kuću u tam nekom zabačenom selu na otoku, a prije toga trebaju se do tog otoka dovesti za iste pare, a tebi preskupo, njima nije jer su eto lopovi.

Kakav nivo rasprave 🤣
@1jorgos zasto uopce hranis forumske trolove 😂

Raspravi to sa ljudima iz A1, zaje* su te (i mene), imaju na to pravo, kao sto i ti imas pravo ne bit njihov korisnik. Ja bih da sam ti svakako promijenila providera ako to ne rijese.

Razina korisnika 2

@nickno

kod mene je uglavnom stvar principa i ponašanja A1.
Kad sam dogovarao ugovor o Homeboxu, VIP partner je bio na otoku i rekli su mi da mogu platiti račun iz inozemstva karticom, inače ne bih potpisao ugovor.
Nisam sirotni, ali mrzim, kad me nakon 12 godina besprijekornog ugovornog odnosa netko, bez bilo kakve obavjesti, spriječi u punom korištenju usluge.
Sviđa mi se Hrvatska i od 1989. bio sam tamo svake godine na Lošinju, na odmoru (osim rata 91 i 92 naravno), a od 96. sam putovao u Dalmaciju. 2009 sam usidrio na Hvaru.
Da nisam uspio sklopiti nikakav ugovor, vjerojatno ne bih bio na otoku, jer nisam koristio ni agenciju za nekretnine ni odvjetnika.
Ne razumijem, zašto stalno spominješ novac i nekretninu na otoku. Jesi li zavistna ili što?
Zadnji put sam molio za odgovore na pitanja kako funkcionira "nazovi i plati" (ovu uslugu nepoznam) i koliko obično treba szk da odgovori, a ti stalno skrećeš s teme i spominješ hvarske nekretnine. nemaš što raditi?
zašto me optužuješ, da nešto pričam o hrvatskim lopovima! Hrvati nisu lopovi!! , lopova (nažalost) ima svugdje u svitu i u češke.

više nema smisla gubiti vrime na ovu raspravu. HOWG !!!

Razina korisnika 2

Kakav nivo rasprave 🤣
@1jorgos zasto uopce hranis forumske trolove 😂

Raspravi to sa ljudima iz A1, zaje* su te (i mene), imaju na to pravo, kao sto i ti imas pravo ne bit njihov korisnik. Ja bih da sam ti svakako promijenila providera ako to ne rijese.

oprosti, tek sad sam shvatio da je troll. na češkom forumu, sa2128 sličnih odgovora, bila bi davno imala ban.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Troll si ti, @1jorgos , a i svi koji su u roamingu-a htjeli bi badava pristupati A1 uslugama...A1 plaća za svaki roaming, ako ne može naplatiti od vas, naplatiti će od nas u Hrvatskoj. E pa, trollovi, koristite roaming i ne budite na grbači A1 hrvatskih korisnika.

Već sam alergična na razne dođoše i prođoše kroz Hrvatsku, a najviše onih "istočnih" koji iz ne znam kojih razloga smatraju da su A1 sim kartice jako atraktivne za zujanje po Europi.

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Useri se u Moj A1 aplikaciju mogu ulogirati izvan Hrvatske samo putem mobilnih podataka. Opcija spajanja na Wi-Fi i unos korisničkog imena i lozinke trenutno nije moguća i u ovom trenutku nemamo info kada će biti dostupna. Što se tiče WEB A1 stranice njoj se može pristupiti izvan HR. Na Moj A1 selfcare stranicu (moj.a1.hr) se ne može pristupiti izvan Hrvatske.

Razina korisnika 2

@A1_IvanaM 

Hoće li uskoro ponovno biti omogućen pristup stranici "moj.a1.hr" iz inozemstva u pregledniku na računalu? ili je trajno blokiran?

Razina korisnika 4
Bedž +3

@1jorgos nije nam potvrđena info u ovom trenutku pa ju nažalost ne mogu podijeliti s tobom kao pozitivnu točku odnosno nekakvu novost. ☹️

Razina korisnika 2

@A1_IvanaM 

OK, nadam se da će se SZK uskoro javi s rješenjem kako se iz češke, preko preglednika PC ulogirat na stranicu "moj.a1.hr" i moći kontrolirati svoj račun kao i do sada. U Hrvatskoj imam samo Homebox i neimam A1 SIM karticu za mobitel.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Teško da ćeš se tako moći koristiti uslugom dok nam na taj način ona kao takva nije dostupna.

Razina korisnika 2

@A1_IvanaM

Uvijek sam se bez problema ulogirao na stranicu "moj.a1.hr" korisničkom ime i lozinkom (i platio račune karticom) u browseru na PC-u iz inozemstva i iz Hrvatske, a od prošlog tjedna ne radi pa se nadam uskoro će se popraviti.

laku noc

oprostite strancu greške na hrvatskom pravopisu

 

Odgovori