Dosao je prvi racun od 17 kuna, jer je ugovor potpisan 25.9.2017 i ok, nema problema, al mislim da se ne racuna tih 5 dana u taj popust.. ugl
Drugi racun 85 za 10. mj. placeno, ali sa vase strane jer nam u opciji nije bila ukljucena "Nocna tarifa" pa ste nam to rijesili
Treci racun 85 za 11. mj. nema problema....
CETVRTI racun za 12. mjesec 250 kuna!!! E sad, uracunata je tarifa 165 kuna sta smo i potpisali, ALI i neki dodatan mobilni broj 85 kuna, kojega nitko nema nit koristi...
Zvali smo sluzbu za korisnike, i gospodin je lijepo sve objasni... NISMO trebali niti placati tih 85 kuna jer su nam prva tri mjeseca besplatna... i vidi stvarno, malo bolje smo pogledali ugovor i ukljucen je 100% popust!
Dajte mi sad objasnite tko tu koga?
Nema sanse da placamo broj koji ne koristimo, i molim vas, da se to rijesi
Ili nam posaljite racun od 85kn kojeg po ugovoru ionako jos nebi trebali platiti, ILI RASKIDAMO... Susjeda tu do mene uzela Homebox i nikakve brige s vama.. samo nama uvijek neki vrag... i onda mi jos kaze operater da ce nam i sljedeci mjesec doci takav racun ako ne napisemo prigovor itd... evo vam i slike
Najbolji odgovor od A1_Ivana
Pogledaj original