Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalPregled ispisa usluga
Već desetak dana (točnije od 26.05.) nemam pregled transakcija na Moj vip, Uopće nema promjena. Je li u pitanju neko privremeno stanje???
Bok @Agent
Trenutačno nam je u tijeku kreiranje računa, pa nam je prikaz potrošnje usporen. Kroz par dana bi sve ponovo trebalo biti ok 🙂
Ako budeš slučajno imao poteškoće i dalje, javi nam se, pa provjerimo.
Trenutačno nam je u tijeku kreiranje računa, pa nam je prikaz potrošnje usporen. Kroz par dana bi sve ponovo trebalo biti ok 🙂
Ako budeš slučajno imao poteškoće i dalje, javi nam se, pa provjerimo.
I dalje ništa. Poslao sam mail s podacima službi za korisnike, nema odgovora.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.