Riješeno

Pregled ispisa usluga

  • 5 June 2017
  • 3 odgovora
  • 366 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Već desetak dana (točnije od 26.05.) nemam pregled transakcija na Moj vip, Uopće nema promjena. Je li u pitanju neko privremeno stanje???
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 6 June 2017, 09:19

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bok @Agent
Trenutačno nam je u tijeku kreiranje računa, pa nam je prikaz potrošnje usporen. Kroz par dana bi sve ponovo trebalo biti ok 🙂
Ako budeš slučajno imao poteškoće i dalje, javi nam se, pa provjerimo.
I dalje ništa. Poslao sam mail s podacima službi za korisnike, nema odgovora.
Razina korisnika 4
Kolege će ti odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Molim te za malo strpljenja dok zaprime i obrade tvoj mail.

Odgovori