Riješeno

povrat uredaja webshop

  • 10 January 2017
  • 29 odgovora
  • 2672 pregleda

zelim vratiti uredaj kupljen u webshop-u
na kontakt telefon ostavljen za informacije o povratu u vremenskom roku,operateri tvrde da nisu u mogucnosti to uciniti putem telefona, u webshop narudbama,nemam opciju povrata robe kao sto operateri tvrde da postoji.
kontaktirala sam vip vise puta,slali su me i na prodajna mjesta,jednostavno nitko ne zeli preuzesti odgovornost za paket koji mi je prodan u webshop-u.
kako vratiti paket?
icon

Najbolji odgovor od A1_Bana 10 January 2017, 12:48

Pogledaj original

Odgovora 29

Razina korisnika 4
Vjerujem da su ti već rekli za mogućnost preko Webshopa da se vrati, samo ne znam koliko je dana od narudžbe prošlo?
Uglavnom dođeš na Webshop od Vipneta, ulogiraš se sa korisničkim imenom i lozinkom i pozicioniraš miš na dio gdje vidiš svoje korisničko ime, pojavit će se nekoliko opcija između ostalog i Moje Narudžbe, klikneš na to pa kad uđeš još jednom na narudžbe i tamo je prva narudžba koja je vidljiva narudžba zadnjeg mobitela (pretpostavljam tog) i ispod svega bi trebalo pisati: ''Želim vratiti uređaj'', klikneš na to i onda bi se trebao izvršiti povrat.A ako si to već čula i ne vidiš tu opciju savjetujem poziv Službi za korisnike.
Razina korisnika 4
Pitaju te za osobne podatke zato da mogu provjeriti da stvarno zoveš ti, a ne tvoja susjeda Marica kojoj je dosadno pa bi sad tebi napravila hihi spaćku (i sebi skupila novce).
Postoje procedure koje moraju pratiti i to što te pitaju ne pitaju te iz hira i dosade.

Ako si plaćala preko kartice, na taj način bi ti se trebao vratiti iznos, ako se ne varam, a ako je bilo prilikom preuzimanja sjest će ti na račun (koji si trebala navesti) u "najkraćem mogućem roku".
Razina korisnika 7
Bedž +3
Hahaha @Lady_Libertine ne sjećam se da si prije bila aktivna, na starom forumu, ali moram priznat da si pravo osvježenje na novom... Podsjećaš me na mix mene i @LooneyTunes (nažalost nema više baš vremena za forum kao prije) s forumskih početaka... S vremenom smo malo posustale i omekšale u sarkazmu i pokušajima dodavanja kojeg zrnca pameti na ove stranice haha kad te prvi put prozovu da radiš za VIP simpa ti je, drugi put je smiješno, petnaesti put dosadno 😃 žao mi što nisam stigla kopirati neke baze s mog starog profila, jao što bi se smijala...

Da se vratim na temu, @mitford iznenadila bi se...
Nadam se da nećeš imati više problema...
Razina korisnika 4
@sunasce pa hvala, hvala 😃 A još se trudim biti fina i pristojna, ipak sam tu nova, a i forum je poprilično javan :D

@mitford Nu, vidiš da će ti sve biti riješeno. Strpljen - spašen. Drugi put promisliti prije online shoppinga 😃 E, i pozdravi susjedu 😛
ma, nema bas koristi od vip sluzbenika, sta Telefonski sta na prodajnim mjestima pa do foruma. sama sam rijesila problem povrata uredaja a sad jos imam rijesiti problem povrata novca. najmanje 10 njih je pitalo moje privatne podatke, osim sta znaju kako se zovem drugo nista ne znaju. vjerovatno se trude da ljudima istekne rok povrata od 14 dana zavlacenjem s pricama za laku noc. osim sta vip ima povoljne pakete za korisnike na bonove nemaju nista drugo s cim bi mene zainteresirali. sva sreca njih iskoristim za kupnju povoljnijeg telefona koji kasnije koristim na drugoj mrezi. svejedno kako god, webshop bi trebao funkcionirati kao i svaka trgovina, ako stojis iza svog poslovanja gdje kupac ima odredena prava, onda ih se i drzi da bi odrzao reputaciju.
Razina korisnika 7
Bedž +3
a odakle mojoj susjedi marici moj oib broj osobne itd. pises gluposti.

Treba joj tvoje ime, prezime i par minuta na Googleu
aaaa OPET ME ODREZALO! @Vip_Puljac srce pa kaj nam se događa

Uglavnom...
Možda ne tvojoj susjedi Marici, ali bilo kome s prvim stupnjem poznavanja informatike (4. osnovne).

Što se tiče provjera, dosadni su kad opetovano zoveš, ali je fora što uvijek dobiješ drugog tko nema pojma tko si i koji je tvoj problem. Opet sustav vođenja profila korisnika je u bananu, ali bilo i ostalo, puno baba kilavo dite.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da komedija bude veća ovo je 4, 5 redizajn stranice, shopa, profila u 3 ipo godine :? 😃 ovaj put nam i forum pati :8
Bok @mitford,
Pošalji nam privatnu poruku OVDJE
To je zajednički inbox pa će reagirati tko je ulogiran.
mitford, javi mi se sa podacima o liniji, te svojim webshop podacima privatnom porukom kako bi napravili sve što možemo da se situacija riješi
Mitford, baš zato da osiguramo da ne zove netko drugi, jer netko drugi sigurno neće imati tvoje podatke tražimo provjeru kako bi sve proteklo bez dodatnih komplikacija. Važno je da smo povrat uređaja pokrenuli, te da će sve biti izvršeno u najkraćem mogućem roku na obostrano zadovoljstvo. 🆒
Razina korisnika 4
@sunasce Kužiš ti ovo? :D

@mitford U pravu si. U 21. stoljeću je nemoguće doći do tvojih osobnih podataka i sve provjere koje su te tražili su skroz nepotrebne i čisti sadizam jer se nekome ne da riješiti tvoj problem u 2 sekunde putem svojih telepatskih moći. Inače, svi koji rade u SZK su telepati, zato ti to i jesu TELEoperateri #svesutogušteri #pernar
Razina korisnika 4
OK onda bi bilo najbolje da se javiš Službi za korisnike pa ćeš tako moći izvršiti povrat!
Razina korisnika 4
@mitford Stvarno mi je žao što nisi zadovoljna nastalom situacijom 😕 Vidim da su kolege organizirali skori prikup uređaja, a nakon što servis potvrdi da je sve OK, slijedi i povrat novca. Na zahtjevu za povrat uređaja si navela broj računa na koji želiš povrat iznosa? Razumijem da želiš što brže rješenje situacije, i vjerujem da ćeš na kraju biti zadovoljna rezultatom 🙂
Razina korisnika 4
Jesi poslala direktno Lani ili...? Možda sad nije ulogirana 😕
Razina korisnika 4
Eto, Lana ti je sve lijepo objasnila, a ti se pjeniš :D
Kužim da je iritantno, ali određene provjere se rade radi tvoje sigurnosti i ne bez razloga.
Razina korisnika 4
Eto, vidiš da na kraju nije bila drama, samo se trebalo mrvicu strpiti 😉
Razina korisnika 4
Slažem se da je sistem trom i naporan 😕 Ali... takva nam je država
gdje vidiš ''Želim vratiti uređaj''? evo šta ja vidim
Vjerujem da su ti već rekli za mogućnost preko Webshopa da se vrati, samo ne znam koliko je dana od narudžbe prošlo?
Uglavnom dođeš na Webshop od Vipneta, ulogiraš se sa korisničkim imenom i lozinkom i pozicioniraš miš na dio gdje vidiš svoje korisničko ime, pojavit će se nekoliko opcija između ostalog i Moje Narudžbe, klikneš na to pa kad uđeš još jednom na narudžbe i tamo je prva narudžba koja je vidljiva narudžba zadnjeg mobitela (pretpostavljam tog) i ispod svega bi trebalo pisati: ''Želim vratiti uređaj'', klikneš na to i onda bi se trebao izvršiti povrat.A ako si to već čula i ne vidiš tu opciju savjetujem poziv Službi za korisnike.


gdje vidiš ''Želim vratiti uređaj''? evo šta ja vidim
mitford, javi mi se sa podacima o liniji, te svojim webshop podacima privatnom porukom kako bi napravili sve što možemo da se situacija riješi

poslala sam
i sta sam dobila od privatne poruke?
a kome bi poslala? nije mi bas od pomoci moderator koji se ne logira skoro dva dana
a odakle mojoj susjedi marici moj oib broj osobne itd. pises gluposti. ako kazem da sam zvala broj ostavljen bas za povrat uredaja a oni ti kazu radimo na tome pa nazoves jos 10 puta a oni te opet i opet pitaju detalje, salju te u trgovine preusmjeravaju dalje jel kao oni nisu zaduzeni za to, pa onda "rade" na tome.... te ti na kraju kazu da nemaju uopce podatke da si ikad prethodno zvala, presmijesno. bilo bi bolje da mi je susjeda marica zvala umjesto mene
lana hvala na suradnji,a ostali,pozdravite susjedu maricu koja sigurno u 5 minuta dobije broj moje osobne koji je bio potreban za kupnju i provjeru
izgubila se poanta...vecina ode poruka je cisti reply na prethodni post.
moj prigovor je bio na nestrucnost vip sluzbe kako te guraju od kraja do kraja ka ping pong cisto sta nemaju odgovor ponuden na ekranu za "takav problem".nisu tu krivi radnici nego kompanija vip ka vip je sve osim vip lol
imaju webshop koji nije u funkciji u kojoj bi oni htjeli da je,za tako jednu kao vecu kompaniju to je smijesno....nadi "vrati uredaj" botun...a di se to nalazi?
nebitno....zasad je overseas preuzeo i predao svoj paket,odredena kompanija ga je duzna pregledat sta je i normalno jedino....nemaju form za refunds pa sad treba pricekat da se smisle kako izvrsit povrat novca...i to im na webshop nije poslo od ruke....
sta reci...najbolje opet kazem...bilo bi bolje da je susjeda marica ovo obavila umjesto mene 🙂

Odgovori