Pozdrav,
bio sam korisnik Vaše usluge na bonove. Nakon selidbe radi posla u inozemstvo nisam nadoplaćivao bonove te mi je broj deaktiviran u 10 mj. 2023. U službi za korisnike mi je rečeno da navedeni broj ide u reciklažu te će isti biti ponuđen na tržištu novom korisniku. Zanima je jel mogu ja navedeni broj rezervirati uz zasnivanje pretplatničkog odnosa te ga ponovo koristiti nakon 6 mjeseci.
Hvala.
Povrat deaktiviranog broja
Pozdrav
Pozdrav
Pozdrav, imam također isti problem. Gdje se mogu obratiti za rješenje?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.