Poštovani,
poslala sam zahtjev za raskid ugovora na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, ali nisam zaprimila automatsku potvrdu da je zahtjev zaprimljen.
Molim informaciju kome se mogu obratiti?
Srdačno!
Najbolji odgovor od A1_Ana
Pogledaj originalPoštovani,
poslala sam zahtjev za raskid ugovora na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, ali nisam zaprimila automatsku potvrdu da je zahtjev zaprimljen.
Molim informaciju kome se mogu obratiti?
Srdačno!
Najbolji odgovor od A1_Ana
Pogledaj originalProbaj ponovno, ali na adresu
zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr
Da,veliko A1,kak i piše u pdf-u
Ako opet ne dobiš potvrdu, nazovi szk na 0800 091 091
Puno hvala! Stigla je potvrda u međuvremenu.
Lijep pozdrav!
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.