Pozdrav.
Svježi sam korisnik usluge 4G homebox (500 GB + noćni flat 00:00-10:00). Pošto sam do prelaska na tu A1 uslugu bio na Flat tarifi kod drugog operatera, odlučio sam si popratiti potrošnju na Moj A1 portalu.
19.08.2022. sam u toku prijepodneva (prije 10:00 ) u nekoliko navrata na korisničkom profilu očitao slijedeće podatke :
Zadnje učitavanje | Potrošnja(MB) |
---|---|
02:19 | 129107 |
04:19 | 129408 |
09:16 | 131008 |
Što bi okvirno iznosilo (nemam podatak za ponoć i u 10:00), samo za taj izmjereni vremenski opseg, 1,9 GB. Što znači da bi po satu moglo biti “zaračunato” 272 MB, odnosno na mjesečnoj razini moglo iznositi cca 80 GB, sukladno ovom mjerenju.
Znači, flat opcija 00:00 - 10:00 ne stoji .
Nadam se da ćete ovo riješiti pozitivno, prije kontaktiranja HAKOM-a.
Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj original