Riješeno

Potrošnja 00:00 do 10:00 ulazi u tarifu ?

  • 19 August 2022
  • 9 odgovora
  • 440 pregleda

Pozdrav.

Svježi sam korisnik usluge 4G homebox (500 GB + noćni flat 00:00-10:00). Pošto sam do prelaska na tu A1 uslugu bio na Flat tarifi kod drugog operatera, odlučio sam si popratiti potrošnju na  Moj A1 portalu.

19.08.2022. sam u toku prijepodneva  (prije 10:00 ) u nekoliko navrata na korisničkom profilu očitao slijedeće podatke  :

 

Zadnje učitavanje Potrošnja(MB)
02:19 129107
04:19 129408
09:16 131008

       

Što bi okvirno iznosilo (nemam podatak za ponoć i u 10:00), samo za taj izmjereni vremenski opseg, 1,9 GB. Što znači da bi po satu moglo biti “zaračunato” 272 MB, odnosno na mjesečnoj razini moglo iznositi cca 80 GB, sukladno ovom mjerenju.

Znači, flat opcija 00:00 - 10:00 ne stoji .

Nadam se da ćete ovo riješiti pozitivno, prije kontaktiranja HAKOM-a.

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 23 August 2022, 22:52

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 6
Bedž +6

A kak ti misliš da brojač megabajta može prestati brojati od ponoći do 8.00h (mislim da ti je noćni flat do 8h, a ne do 10h, ali nisam 100% sigurna). 

Dakle, pod uvjetom da si sesiju započel iza ponoći (jer ona započeta prije ponoći, a nije prekinuta- moguće je skidanje MB iz tarife)- bez obzira kaj ti se brojač vrti, promet potrošen od 24.00 do 8.00 h neće ti se naplatiti. Vjerujem da brojač broji čisto zbog statistike, a i moguće zloupotrebe- jer, gle, zamisli da ne broji- a vi noćni fleteri krenete skidati cijeli internet 🤣, pa pal bi i Google pod vašom navalom 😛

Ja sam jednom davno imala na mobu noćnu opciju flata i ak se dobro sjećam bila su dva brojača prisutna- jedan "normalni" za gige iz tarife, a drugi za noćni flat (koji u biti i nije pravi flat već ima 1TB ograničenje, ali to je na mobu ko i pravi flat)

Onda tu fali jedan od disclaimera : 

  1. Ako ne želite da Vam se promet od 00:00-10:00 uračuna u tarifu, restartajte router u 00:01
  2. Prikaz potrošnje je informativan i ne iskazuje pravo stanje koje će (možda ) biti iskazano u računu
Razina korisnika 6
Bedž +6

3..a počesto 24.00h kod A1 je tek 23.00h, barem kad je data brojač u pitanju. Da, da, doživjela to dost puta, tak da i to uzmeš u obzir 🙄. Pa ti lipo misliš da fletaš, kad ono troši se i dalje tarifa. Doduše, to nije bilo svaki dan, ali znalo se desiti.

3..a počesto 24.00h kod A1 je tek 23.00h, barem kad je data brojač u pitanju. Da, da, doživjela to dost puta, tak da i to uzmeš u obzir 🙄. Pa ti lipo misliš da fletaš, kad ono troši se i dalje tarifa. Doduše, to nije bilo svaki dan, ali znalo se desiti.

Štoviše, nema noćnih surfera na ovom setupu… No, to je irelevantno .

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Alibaka, ukupni promet kojeg si ostvario i preostali promet po punoj brzini su različite stvari. Na Super Homebox-u ti se u periodu od ponoći do 10 h ne skidaju MB iz fonda od 500 GB koje mjesečno imaš na raspolaganju po punoj brzini, za korištenje u preostalom razdoblju dana. Preostali promet po punoj brzini možeš pratiti na Moj A1 portalu ili aplikaciji.

Dobri Ivane  @A1_IvanL , sve što si napisao stoji i takva je definicija paketa. Samo što je realnost drugačija, kako sam naveo u prvom postu. Nisi ni potvrdio niti opovrgao moj “nalaz”. No, jasno mi je da (kao i u mojoj firmi) prema korisnicima postoji rok u kojem se mora dati “preliminarni odgovor”. Tako da shvaćam tvoj odgovor i još uvijek čekam pravu analizu. Vjerujem da je i @nickno zaniteresirana za rješenje, jer , citiram : “Doduše, to nije bilo svaki dan, ali znalo se desiti.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Alibaka Ivan je svakako naveo ispravne informacije a i sami Uvjeti korištenja Homebox usluge propisuju sljedeće: “U razdoblju od 24 sata (tj. od ponoći) do 10 sati ujutro podatkovni promet se ne obračunava te je dostupan po maksimalnoj mogućoj brzini, neovisno o potrošenoj količini podatkovnog prometa uključenog u tarifni model.” .  Trenutna potrošnja u obračunskom razdoblju je svakako informativnog karaktera i točno stanje količine ukupno potrošenog podatkovnog prometa svakako će biti evidentirano na mjesečnom računu. Možeš nam poslati i svoje podatke OVDJE pa ćemo na primjeru tvoje usluge izvršiti daljnju provjeru s našim nadležnim odjelom 🙂

 

Dobri Filipe @A1_Filip , želiš li reći da će stanje potrošenog podatkovnog prometa na računu po definiciji biti manje od prikazanog na Moj A1 portalu ? Lako provjerljivo za 7 dana. 

Zar ne bi bilo viška da se pokraj potrošnje na Moj A1 portalu stavi nešto poput tvoje izjave :

“  Trenutna potrošnja u obračunskom razdoblju je informativnog karaktera ” ?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Alibaka, stanje podatkovnog prometa neće biti manje prikazano na račun. Molim te da nam pošalješ podatke kako te je kolega Filip uputio kako bi napravili provjeru. Ne bi željeli govoriti na pamet i davati ti ne provjerene informacije.

Odgovori