Riješeno

Poteškoća s produljenjem ugovorne obveze

  • 6 February 2024
  • 2 odgovora
  • 180 pregleda

Znaci ovo je strasno.Pocetkom 12 mj sam preko weba produzio ugovor +laptop+sat+bon.Međuvremenu su me kontaktirali iz tcom i nudili mi optiku uz bolje uvjete sto sam i pristao.Zvao a1 i otkazo web narudzbu kroz tj dana.Tcom je poslao zahtjev preko hakoma da ja prelazim.Onda su me zvali iz a1 neznam kak se strucno zovu (specijalni agenti)kad kupac odlazi i ponudili opet bolju ponudu koju sam ja prihvatio tj ostao na a1.Svakih 2-3 dana su me zvali jos mi je bilo cudno ako sam sve dogovorio zakajme zovu,odgovor je bio dok to sa hakoma ne rjese nomogu dobit ugovor.jos sam se tako obruko jel su mi iz a1 rekli da bi trebo ic u tcom uzet od njih da nisam njihov sto su se sprdali samnom iz tcom prvi put cuju tako nesto jel sve ide automatski.u meduvremenu svu opremu od weba nisam preuzeo ni laptop ni ruter jel su mi rekli da odbim da bude doslo novo sa novim ugovorom.8.1 sam izgubio internet na 3 dana jel je stari iskljucen i prebacen na novi koji sam vratio.3 dana sam se ubijo od zvanja da mi ukljuce internet dok ne dobim novi ugovor i rijesio.tada sam zvao za ugovor pa su mi razni agenti govorili da nemogu dobit ugovor dok sva oprema nije vracena.laptop je vracen kraj 1 mj. i rekli su da budu zvali za dalje.evo proslo 2 tjedna niko nista da bi ja njih zvao jucer da bi mi agent javio da sam produzio snjima 8.1 taman ono kad mi nesto internet kad sam im vratio web narudzbu.danas kad sam zvao za racun za platit agent mi je reko da sam produzio 20.12. preko weba koji sam ja odbio ha ha.zvao sam hakom i rekli su da posaljem upit ako se nece nista rjesavat da onda se javim njima.nit sam uzeo opremu svu nit sam dobio ugovor svakoga koga pitam kaze drukcije.Moja jedina greska je sto je sve bilo telefonski nisam u 20g imao problema od bneta do sad mislio da bude sve ok.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 6 February 2024, 15:50

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @marko555555551,  žao mi je zbog svih nelagodnosti koje su se dogodile. Voljela bih provjeriti točno koji je status tvoje usluge. Ako ti to odgovara pošalji nam svoje podatke OVDJE

poslao sam sluzbi za raklamacije.mogu poslat sad kolko bu imalo smisla

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@marko555555551 svakako si ispravno postupio i ovaj slučaj proslijedio našem reklamacijskom odjelu. U tom slučaju predlažem da pričekamo očitovanje naših specijalista. Uvjeren sam da ćemo doći do rješenja kojim ćeš biti zadovoljan. Na kraju krajeva, to nam je i cilj 🙂

Odgovori