Riješeno

Postojeća tarifa na pretplatu + novi mobitel

  • 20 December 2023
  • 11 odgovora
  • 489 pregleda

Pozdrav,

Situacija je sljedeća:

Trenutno koristim ‘Savršenu’ tarifu te imam ugovornu obvezu od 24 mjeseca koja ujedno i traje već godinu i dva mjeseca. Prošle godine u 9. mjesecu sam otplatio mobitel koji je također uz tarifu bio uzet na 24. mjeseca.
Moje sljedeće pitanje je da li ja mogu sada uzeti novi mobitel na pretplatu, ali da mi ostane postojeća tarifa koja traje sad već godinu i dva mjeseca ili moram uzeti novi mobitel sa novom tarifom pa da krene sve ispočetka, dakle da počnem ispočetka 24. mjeseca plačati i tarifu i mobitel. Da li bi to kršilo nekakve uvjete ugovora za postojeću tarifu koju imam sad već godinu i dva mjeseca ili će se taj ugovor poništiti?

Hvala unaprijed!

Lp, Dominik

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 20 December 2023, 13:08

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 6
Bedž +6

Novi mobitel možeš zatražiti 6 ili 3 mjeseca prije isteka UO, ali ovo s mobitelom mi nije baš jasno kaj si napisal. Mobitel si otplatio u prethodnoj pretplati i potpisao za savršenu bez kupnje mobitela?

Tarifa Savršena više nije dostupna za aktivaciju, nazovi SZK i pitaj da li možeš prijeći na Savršenu+(malo je skuplja od Savršene, ali je sada pravi flat, tj.nema više slanja sms-a nakon 50 giga) i da li možeš uzeti mob za koji si zainteresiran.

Ma skuzio sam da sam zakomplicirao pricu :P

Tako je, mobitel je otplacen u prethodnoj pretplati te sam nakon toga samo produzio tarifu za 24. mjeseca.

Pa me zanima mogu li usred ove tarife koju sad imam uzeti novi mobitel na pretplatu i vezati ga za ovu tarifu ili krece sve ispocetka.

Nazvati cu pa cu pitati, hvala na info!

Razina korisnika 1
Bedž +1

@DominikO ako već imaš ugovor koji je u tijeku, nova kupovina mobitela će ti biti dostupna uz produljenje ugovora. Produljenje ugovora možeš zatražiti najranije 3 mjeseca prije isteka trenutnog. 
Druga opcija je da napraviš novi ugovor s novom tarifom i uređajem u trajanju od 24 mjeseca. 

Znaci mogu uzeti novi uređaj i neku drugu tarifu i krece mi nova ugovorna obveza, a stara se automatski gasi bez obzira sto nije istekla jos?

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ne gasi se stara tarifa ona i dalje traje dok ne istekne UO i tada možeš odjaviti tarifu. A možeš i prijevremeno raskinutu UO ali plaćaš penale prijevremenog raskida.

Ali na webu od A1 nije moguce uzeti novi mobitel na pretplatu bez odredene tarife, sto znaci da onda ne mogu kupiti mobitel dok mi ne istekne ugovor od ove tarife koju sad imam? 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@DominikO pozdrav, drago mi je da te zanima naša ponuda. Redovno produljenje ugovora i kupnju uređaja možeš napraviti unutar 90 dana do isteka ugovorne obveze. Možeš li nam samo javiti svoje podatke i kontakt broj mobitela OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za mogućnosti koje bi mogao ostvariti vezano za produljenje ugovora i kupnju uređaja. 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ali na webu od A1 nije moguce uzeti novi mobitel na pretplatu bez odredene tarife, sto znaci da onda ne mogu kupiti mobitel dok mi ne istekne ugovor od ove tarife koju sad imam? 

Uzmeš novu tarifu i sa njome uređaj koji hoćeš kao što ti je A1_Magdalena napisala. A stara ti ostaje do isteka UO ili prijevremenog raskida

Razina korisnika 6
Bedž +6

@DominikO ,

Koliko mi je poznato (barem je tako prije bilo) ti možeš prijeći u bilo kojem periodu ugovora na višu tarifu, jedino ako prelaziš na nižu tarifu gubiš pogodnosti u slučaju da imaš mob na otplati,tj.rate otplate moba se povećaju. Ali ti nemaš mob na otplati, kako si naveo, pa je lako moguće da ga možeš sada i uzeti. Ulogiraj se u Moj A1 na webu a1,odaberi mob koji želiš, odaberi da želiš zadržati broj, (ili podatke pošalješ @A1_Boris pa će on provjeriti)a sustav će ti već na osnovu tvojih podataka izbaciti da li imaš pravo na to i prije isteka UO. Ne moraš odraditi narudžbu do kraja ako ti sustav izbaci bilo kakvu penalizaciju. Savršena+ je malo skuplja od Savršene, po meni ne bi trebalo biti nikakve penalizacije.

A zašto nisi uzeo tarifu bez UO, kad si već uzimal samo tarifu prošle godine?

Ekipa hvala svima na pomoći, riješili smo! :P

Razina korisnika 6
Bedž +6

@DominikO , znači uspio si dobit mob i produljit pretplatu, tj.prijeći na Savršenu+ jerbo Savršena je ošla na A1 groblje (ako Google ima groblje aplikacija zakaj A1 nemre imat groblje tarifa 🤪😛)

Odgovori