Riješeno

Pogrešni račun

  • 23 November 2023
  • 1 odgovor
  • 67 pregleda

Ovaj sam mail 5.11. poslao na sluzba.za.korisnike@A1.hr

i sad mi šalju opomene. Postoji li ta služba?

 

Poštovani,

 

16.10. ili 17.10. bio sam u Vašem uredu u City Center One Split radi otkazivanja ugovora jer odlazim iz Republike Hrvatske.

Vaša kolegica mi je rekla da će ugovor biti raskinut u roku od pet dana.

Bio sam izvan države 20.10 oko 14:30 i tada sam zadnji put bio na vašoj mreži.

Zbog toga mi nije jasno zašto sam sada dobio račun za cijeli mjesec.

Možete ga naći u privitku.

Molim Vas da mi dogovorite ukidanje mog računa i da mi, najbolje ovdje na mail, pošaljete novi račun za korisničko razdoblje.

 

S poštovanjem

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 25 November 2023, 11:40

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

@TomislavT pozdrav. Provjerit ćemo status tvog prigovora, no za to su nam potrebni tvoji podaci. Molim te da nam ih pošalješ OVDJE

Odgovori