Riješeno

Otkazivanje usluge

  • 10 Svibanj 2021
  • 1 odgovor
  • 101 pregled

Poštovani,

moj otac je korisnik trio paketa (internet, TV i telefon) bez ugovorne obveze. Zbog preseljenja oca u dom za starije i nemoćne usluga mu više nije potrebna pa me zanima što treba učiniti, koju dokumentaciju dostaviti, na koju adresu kako bi se usluga otkazala?

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 10 Svibanj 2021, 20:50

Pozdrav @I.G., žao mi je čuti da te zanima raskid ugovora. Vlasnik usluge može napraviti raskid ugovora slanjem pisanog zahtjeva putem e-maila na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili pozivom prema našoj Službi za korisnike na besplatan broj telefona 0800 091 091. Povrat opreme možeš izvršiti u najbližoj poslovnici Hrvatske Pošte preporučeno na adresu A1 – MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb. Poštanskom službeniku je potrebno samo napomenuti da trošak poštarine snosi primatelj pošiljke Agramservis d.o.o. Ako možemo još kako pomoći ovim putem, slobodno nam javi. 

Pogledaj original

Odgovora 1

Bedž +1

Pozdrav @I.G., žao mi je čuti da te zanima raskid ugovora. Vlasnik usluge može napraviti raskid ugovora slanjem pisanog zahtjeva putem e-maila na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili pozivom prema našoj Službi za korisnike na besplatan broj telefona 0800 091 091. Povrat opreme možeš izvršiti u najbližoj poslovnici Hrvatske Pošte preporučeno na adresu A1 – MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb. Poštanskom službeniku je potrebno samo napomenuti da trošak poštarine snosi primatelj pošiljke Agramservis d.o.o. Ako možemo još kako pomoći ovim putem, slobodno nam javi. 

Odgovori