Riješeno

Otkazivanje usluge

  • 10 May 2021
  • 3 odgovora
  • 5650 pregleda

Poštovani,

moj otac je korisnik trio paketa (internet, TV i telefon) bez ugovorne obveze. Zbog preseljenja oca u dom za starije i nemoćne usluga mu više nije potrebna pa me zanima što treba učiniti, koju dokumentaciju dostaviti, na koju adresu kako bi se usluga otkazala?

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 10 May 2021, 20:50

Pogledaj original

Odgovora 3

Pozdrav,imam homebox internet bez ugovorne obveze,ali necu vise boraviti u Hrvatskoj,pa me zanima na koji nacin da prekinem koristenje usluge. Hvala

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Danijela111 pozdrav! Raskid možeš zatražiti pozivom na 0800 091 091, slanjem pisanog zahtjeva e-mailom na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, preporučenom poštom na adresu A1 Hrvatska d.o.o., p.p. 470, 10 002 Zagreb ili osobnim dolaskom na neko od naših prodajnih mjesta. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @I.G., žao mi je čuti da te zanima raskid ugovora. Vlasnik usluge može napraviti raskid ugovora slanjem pisanog zahtjeva putem e-maila na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili pozivom prema našoj Službi za korisnike na besplatan broj telefona 0800 091 091. Povrat opreme možeš izvršiti u najbližoj poslovnici Hrvatske Pošte preporučeno na adresu A1 – MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb. Poštanskom službeniku je potrebno samo napomenuti da trošak poštarine snosi primatelj pošiljke Agramservis d.o.o. Ako možemo još kako pomoći ovim putem, slobodno nam javi. 

Odgovori