Riješeno

Otkazana usluga - račune i dalje šalju

  • 15 March 2024
  • 1 odgovor
  • 96 pregleda

Pozdrav!

Kućni 5G, bez ugovorne obveze. Zahtjev za raskid podnesen 17.1. putem poziva Službi za korisnike.

18.1. Poslao mail da zahtjevam potvrdu o raskidu.

19.1. Odgovaraju: "provjerom mi je vidljivo da je zahtjev za raskid već pokrenut i isti će biti realiziran u najkraćem mogućem roku."

 

Drugi mjesec - Stiže račun za 1. mjesec s punim iznosom iako sam uslugu otkazao i opremu već vratio.

6.2. Žalim se na iznos računa

12.2. Žalba prihvaćena uz ispriku, račun umanjen za 50%.

 

14.3. Odem na mojA1 provjeriti jesam li napokon miran, kad tamo račun za 2. mjesec. 🤦‍♂️

Uslugu otkažem 17.1., vratim opremu, A1 i dalje šalje račune.

Šta svaki mjesec moram provjeravati?

Ili se obratiti HAKOM-u?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 17 March 2024, 14:29

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

Hmmm. 🤔 Javiš nam se privatnom porukom u inbox sa svojim podacima kako bismo mogli napraviti provjeru?

Odgovori