Pozdrav!
Kućni 5G, bez ugovorne obveze. Zahtjev za raskid podnesen 17.1. putem poziva Službi za korisnike.
18.1. Poslao mail da zahtjevam potvrdu o raskidu.
19.1. Odgovaraju: "provjerom mi je vidljivo da je zahtjev za raskid već pokrenut i isti će biti realiziran u najkraćem mogućem roku."
Drugi mjesec - Stiže račun za 1. mjesec s punim iznosom iako sam uslugu otkazao i opremu već vratio.
6.2. Žalim se na iznos računa
12.2. Žalba prihvaćena uz ispriku, račun umanjen za 50%.
14.3. Odem na mojA1 provjeriti jesam li napokon miran, kad tamo račun za 2. mjesec. 🤦♂️
Uslugu otkažem 17.1., vratim opremu, A1 i dalje šalje račune.
Šta svaki mjesec moram provjeravati?
Ili se obratiti HAKOM-u?
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj original