Riješeno

osiguranje zaslona

  • 13 September 2023
  • 1 odgovor
  • 270 pregleda

Uzeli smo osiguranje ekrana jer je to bilo postavljeno kao uvjet za kupnju uređaja na pretplatu u poslovnici u Sesvetama mom tati. To se dogodilo u 4. mjesecu ove godine, u 5. mjesecu smo zatražili prekid usluge i mislili gotovo, to je to. Međutim nama tu uslugu još uvijek naplaćuju i kad zovemo operatere oni ne znaju o čemu je riječ, ni o kojem uređaju ni broju jer smo u mozaiku. Više informacija nema ni na ugovoru, ni na računima ni aplikaciji ali se uredno naplaćuje. Prvo su nam rekli okej vidimo vaš mail biti će povrat sredstava kontaktirati će vas netko. Kada su nas kontaktirali rekli su kako oni ne vide naš mail i da ne mogu izvršiti povrat sredstava i da će se nastaviti naplaćivati usluga. Danas kad sam opet zvala operaterka mi je rekla da šaljem mail Lamie tvrtki da to oni riješe jer oni njima idalje šalju potraživanje na naplatu. Ja sam napisala mail ali šta da ja radim više i je li moguće da se riješi ova zavrzlama uopće?

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 13 September 2023, 22:59

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @piragicf, žao mi je to čuti. Usluga Osiguranja ekrana u bilo kojem trenutku se može isključiti, bez obzira je li i nije prethodno iskorištena mogućnost popravka ekrana uređaja, na jedan od sljedećih načina: putem Moj A1 aplikacije i Moj A1 portala (potrebno je imati podešena master prava na liniji koja je prijavljena na Moj A1 uslugu kako bi bilo moguće napraviti deaktivaciju usluge Osiguranje ekrana), slanjem emaila L’AMIE službi za korisnike na adresu osiguranjeekrana@lamie-direct.com ili slanjem pisanog zahtjeva za deaktivacijom usluge na adresu L'AMIE AG lifestyle insurance services, Hasanerstrasse 2, 4020 Linz, Austrija. Slobodno mi javi podatke od vlasnika usluge i broj mobitela o kojem je riječ privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Odgovori