Uzeli smo osiguranje ekrana jer je to bilo postavljeno kao uvjet za kupnju uređaja na pretplatu u poslovnici u Sesvetama mom tati. To se dogodilo u 4. mjesecu ove godine, u 5. mjesecu smo zatražili prekid usluge i mislili gotovo, to je to. Međutim nama tu uslugu još uvijek naplaćuju i kad zovemo operatere oni ne znaju o čemu je riječ, ni o kojem uređaju ni broju jer smo u mozaiku. Više informacija nema ni na ugovoru, ni na računima ni aplikaciji ali se uredno naplaćuje. Prvo su nam rekli okej vidimo vaš mail biti će povrat sredstava kontaktirati će vas netko. Kada su nas kontaktirali rekli su kako oni ne vide naš mail i da ne mogu izvršiti povrat sredstava i da će se nastaviti naplaćivati usluga. Danas kad sam opet zvala operaterka mi je rekla da šaljem mail Lamie tvrtki da to oni riješe jer oni njima idalje šalju potraživanje na naplatu. Ja sam napisala mail ali šta da ja radim više i je li moguće da se riješi ova zavrzlama uopće?
Najbolji odgovor od A1_Boris
Pogledaj original