Onemogućeni pozivi i poruke

  • 19 October 2017
  • 2 odgovora
  • 294 pregleda

Plaćen račun uredno ima dva tjedna.Bez ikakve naznake,isključen broj,tek nakon isključena,poslali poruku da nisam podmirila dugovanje.Zoveš,šalješ im dokaze da je račun plaćen i to preko MojVip aplikacije.13 dana od uplate,njima još nije proknjiženo.A o uključenju da i ne pričam.Treba minimalno 72 sata proć.Također zoveš službu za korisnike,pa čekaš 45 minuta da ti se netko javi.Radi računa koji je plaćen,imam broj bez funkcije.Nije ni čudo da gubite korisnike.Sigurno ste sada,nakon ovog izgubili dugogodišnjeg pretplatnika.

Odgovora 2

@NINAB pozdrav! Dokaz preko MojVip aplikacije ne vrijedi, pošalji potvrdu o uplati na mail: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zvala u uredovno vrijeme i pratila putanju do teta računalica ili se pojadala studentici koja se prva javila?

Nažalost, procedura knjiženja uzima svoje a okolnosti zbog koje račun nije podmiren na vrijeme samo ti znaš... danak tome je agonija, jbg.

Odgovori