Onemogućeni pozivi i poruke
Plaćen račun uredno ima dva tjedna.Bez ikakve naznake,isključen broj,tek nakon isključena,poslali poruku da nisam podmirila dugovanje.Zoveš,šalješ im dokaze da je račun plaćen i to preko MojVip aplikacije.13 dana od uplate,njima još nije proknjiženo.A o uključenju da i ne pričam.Treba minimalno 72 sata proć.Također zoveš službu za korisnike,pa čekaš 45 minuta da ti se netko javi.Radi računa koji je plaćen,imam broj bez funkcije.Nije ni čudo da gubite korisnike.Sigurno ste sada,nakon ovog izgubili dugogodišnjeg pretplatnika.
Zvala u uredovno vrijeme i pratila putanju do teta računalica ili se pojadala studentici koja se prva javila?
Nažalost, procedura knjiženja uzima svoje a okolnosti zbog koje račun nije podmiren na vrijeme samo ti znaš... danak tome je agonija, jbg.
Nažalost, procedura knjiženja uzima svoje a okolnosti zbog koje račun nije podmiren na vrijeme samo ti znaš... danak tome je agonija, jbg.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.