Riješeno

Obavijest mailom o zavrsetku ugovora

  • 4 February 2024
  • 1 odgovor
  • 103 pregleda

Poštovani, 

 

13.01.2024 zaprimio sam od Vas email da mi ugovor za fiksnu uslugu istječe za manje od mjesec dana. Obzirom da nisam htio nastaviti biti vaš korisnik, potpisao sam ugovor s drugim operaterom. 

 

01.02.2024 bio sam u Vašem A1 centru u Osijeku (Portanova) te mi je vaš kolega rekao da ugovor ne da ne ističe za mjesec dana već da ističe tek 15.03 - što je skoro 2 mjeseca. Isto tako, vaš kolega je rekao da ne može ništa napraviti po tom pitanju te da je vjerojatno došlo do pogreške s vaše strane. Isto tako mi je napomenuo da mogu raskinuti ugovor, ali da moram platiti penale. Opet, zadto bih placao penale ako ste mi Vi poslali obavijest da mi ugovor istice za manje od mjesec dana.

 

Zanima me što se može napraviti jer ne želim plaćati dvama operaterima, a pogotovo jer grešku nisam uzrokovao ja. 

 

Hvala!

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 4 February 2024, 14:15

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

Hmmm. 🤔 Za ovo bih ti predložio da se javiš direktno pisanim putem na sluzba.za.korisnike@a1.hr sa svoje potvrđene e-mail adrese kako bi kolege s odjela za reklamacije mogli napraviti detaljniju provjeru, vidjeti gdje je došlo do greške i povratno ti se javiti.

 

Odgovori