Riješeno

Nevjerovatan odnos prema korisnicima usluga

  • 25 February 2018
  • 4 odgovora
  • 460 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Kao stari korisnik nazovem službu i zatražim produljenje ugovora.Tu je trio paket+HBO+dodatni mobiteli.Ugodan glas operatera nam ponudi neke nove pogodnosti,sve skupa je sada nešto povoljnije,ma krasna jedna priča.Za dan-dva nemam više ničega.Resetiram sve,pregledam spojeve...ništa.Kažu mi da je uključivanje novih paketa u tijeku i da će ako ne bude uključeno u subotu to proraditi u ponedjeljak.Dakle preko vikenda kada se usluge najviše koriste-nemam ništa.Ljut sam ja te usluge uredno plaćam.Odgovorna osoba u Vipu je zaštićena vrsta,možeš samo dobiti ispriku operatera ,lijepu priču i obećanja.Želim da mi Vip ovaj mjesec podmiri trošak paketa,s obzirom da plaćam uslugu koju ne dobivam.
U redu?
Haha
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 25 February 2018, 09:24

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerujem da kao stari korisnik znaš da forum nije mjesto za žalbe i prijavu kvara pa ti preporučam da nazoveš SZK i pristojnim tonom zatražiš provjeru gdje je zapelo. 🙂
Forum je mjesto na kojem želim podijeliti svoje iskustvo sa ostalim korisnicima usluga.Odgovor od szk sam dobio i on je više nego iritantan.Čuj,pristojnim tonom....kao trebam nekoga moliti da mi za 400kn mjesečno uključi uslugu?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Tako je, da si na HT-u, ne bi mogao pisati jer nemaju forum. A i na fb bi ti ugasili komentare. :)

Ja ti samo savjetujem kako da ubrzaš stvar, ovdje ti nitko neće pritisnuti "golden button" u sekundi. Nažalost, tako je. Imam 3 fiksne i mobilnu pa vidi koliko plaćam i sve 5, štima.
Prešli sa Vip duo na Vip trio, znači dodali TV uslugu. Prvih 2 mjeseca sve ok, onda odjednom problemi sa internetom i posljedično i Tv uslugom. Došli tehničari zaključili da je puštena prevelika brzina (tko je i zašto pustio?). Trebalo im je 8 dana da smanje brzinu (par minuta posla) ali opet TV ne radi, odnosno slika mrzne i negledljivo je. Totalno razočaranje, poslovni smo korisnik sa mjesečnim računima oko 1000kn (kako se tek odnose prema manjim pottrošačima??) Mislim da idemo u raskid svih ugovora jer ovo mučenje nema smisla

Odgovori