Riješeno

neuspjelo logiranje u aplikaciji

  • 2 April 2022
  • 2 odgovora
  • 118 pregleda

  • Forum rekreativac
  • 5 odgovora

Poštovanine uspijevam se logirati na aplikaciju. Stalno mi daje neispravno korisničko ime ili lozinka pa sam morala uči direktno preko interneta na A1. Gdje je problem. Više ne mogu vidjeti ni kada pošaljete račun.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 12 April 2022, 23:58

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3

Početak je mjeseca, novo obračunsko razdoblje, moguće ažuriranje aplikacije, radovi na aplikaciji. I struje zna nestat, plina, grijanja, nije da baś sve radi 24/7. Obučeš se toplije, uzmeš kišobran, odeš u šetnju, na kavu i proradit će. ;)

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Zaana pozdrav!

 

Prijavu na Moj A1 svakako možeš vršiti putem A1 mreže, kad su ti uključeni mobilni podaci. Ako je potrebno provjeriti korisničko ime i lozinku za prijavu na Moj A1, javi nam se sa svojim podacima OVDJE, pomoći ćemo pri provjeri 🙂 

Odgovori