Riješeno

Ne riješavanje reklamacije

  • 14 August 2023
  • 18 odgovora
  • 181 pregled

Nakon 11 dana bez interneta svakodnevnog reklamiranja još nemam odgovor zašto sam iskopčan kod ht-a.Niti mi nitko ne govori kad ču imati Internet.Dali imam pravo na prijevremeni jednostrani raskid ugovora?Od teh.službe sam dobio samo hrpu obećanja i laži, bijedno.

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 16 August 2023, 11:16

Pogledaj original

Odgovora 18

Razina korisnika 6
Bedž +6

HT ima super automatskog tehničara, jesi ga uopće pokrenuo? I uvijek se brzo jave nakon provjere,tj.ako i dalje postoji poteškoća imaš odabir da razgovaraš sa agentom, koji onda šalje k tebi tehničare da vide u čemu je problem, ako se ne može telefonski riješiti.

Ja sam pretplatnik A1 mreže

Razina korisnika 6
Bedž +6

I A1 ima digitalnog tehničara

https://www.a1.hr/podrska/tehnicka-podrska/fiksni-telefon-internet

 

Jesi li pokušao prvo ovo provjeriti?

I kak misliš da te je HT isključil, a pretplatnik si A1 mreže?!?

Pokušao sam i sa digitalnim tehničarom i sa onim pravim.Oprema je ok jedan od tehničara kaže da su mi u ht-u iskopčali broj pa ga sad više ne znaju ukopčati ili su parnicu rentali nekom na godišnjem odmoru  jer danas je 12.dan pa ne vidim drugi razlog.

Iz A1 kažu da je mreža od ht-a

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, to s tel.brojem mi nije baš jasno. Prenio si i broj u A1? Ili si i dalje ostao u HT, jer je i to moguće, moja mama je godinama bila na A1, ali telefon joj je oduvijek bio i ostao u HT mreži i nikad problema sa A1. Na kraju je ipak prešla na HT na optiku, jer je kao dugogodišnji korisnik HT-a dobila povoljnije cijene za sve usluge.

Ali ako si ti i telefon prenio u A1, HT te ne može isključiti, jer to nije više njegov broj, već broj iz A1 mreže, tako dugo dok se koristi. Isto kao i kod mobilnih brojeva, broj je aktivan dok se koristi, nakon određenog vremena nekorištenja, broj se deaktivira i vraća vlasniku, u tvom slučaju HT-u. Pa jesi li zvao HT i pitao kaj je s tvojim brojem, tj.zašto je isključen? 

Razina korisnika 7
Bedž +4

HT može sve pošto je njihova mreža koju renta drugim operaterima.  Cvitko A1 mora riješiti to s HT to je njihova obaveza a ako ne riješe i ne smanje ti račun odeš dalje.  nickno ti krivo piše nemaš ti šta zvati HT pošto nisi njihov korisnik jer ništa na taj način nećeš riješiti. Samo A1 

Svakodnevno zovem A1 odgovor uvijek isti proslijedili smo zahtjev za aktivaciju linije drugo ne možemo.Niš koristi od njih.

Razina korisnika 6
Bedž +6

No dobro, @daworin , htjela sam se ispraviti, točno je da @Cvitko ne treba zvati HT, jer u konačnici njega ne treba ni zanimati čija je infrastruktura, već je A1 dužan isporučiti naplaćenu uslugu, a po zakonu nijedan operater ne smije ometati drugog operatera u pružanju usluge, po zakonu i HT mora propustiti neometano korištenje A1 interneta preko svoje infrastrukture, kao kaj i A1 mora to isto omogučiti i korisnicima drugih mreža preko svoje infrastrukture. Tak da ni tvoje "HT može sve..." NIJE TOČNO.

A1 je taj koji ne može kao razlog prekida interneta navesti "HT je ukinuo vaš broj" ,jer je apsolutno nebitno čija je infrastruktura, ako je A1 već ugovorio uslugu kao svoju i takvu.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Cvitko , pošalji zahtjev za raskid ugovora bez penala i vidi kaj će ti odgovoriti.

I tvoja reklamacija mora biti u pismenom obliku, nikako zivkanjem, jer po zakonu moraju ti odgovoriti, a onda imaš pravo na raskid ugovora bez penala.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pa zašto onda Cvitko nema linije ako HT ne može sve(a može što poželi). Može HT sa svojom Infrastrukturom što hoće i da ga tuže platit će i opet je po njihovom. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Baa, nisam ja rekla da HT nemre sa svojom infrastrukturom kaj želi, već da ne smije ometati druge operatere. Ki zna, možda su nekaj nadograđivali, a koliko sam čitala na drugim forumima, tada A1 centrala zove HT centralu, pa onda ovi njima daju upute kaj da rade, uglavnom-ljudi su zadovoljni A1 internetom preko HT infrastrukture i nemaju problema, barem na optici,ako i imaju problema brzo se rješe. bakar je možda zeznutiji, ne znam. Ki zna kaj je ovdje zapelo, možda i to kaj je ljeto, pa su mnogi na godišnjem, mislim na A1 i na HT.

Imam optiku pa svejedno.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Reklamiraj im opet, ali  pismenim putem, ne zivkanjem. A za svaki dan bez interneta traži novčanu odštetu.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo kaj se mojoj mami desilo s brojem. Dakle, dok se još nije ni zvao Hrvatski Telekom, moji roditelji su, uostalom, kao skoro svi u Hrvatskoj, masno platili telefonski priključak ondašnjoj Pošti, negdje oko 2000 dojč maraka. I sve od tada, imali smo taj naš broj, jelte. E, dok mama nije odlučila preći na HT optiku. I tada, biseri HT tehničari, koji su izgleda samo njegovi podizvođači i sa HT-om nemaju neke druge veze, nakon instalacije HT opreme, gle čuda li čudnoga, makli taj skoro 50godišnji broj i dali joj privremeni, kakti. Trebalo mi je mjesec dana uvjeravanja HT-a da mi nismo uopće zatražili ni privremeni ni novi broj, isto sam zivkala, kao autor ove teme, da bi se sve riješilo tek nakon pismene pritužbe, prvo zbog neovlaštenog otuđenja broja, a onda sam još dvaput morala pisati reklamaciju, jer su dva mjeseca silom željeli naplatiti promjenu broja. Naravno da im to nije uspjelo, jer već 50 godina imamo taj (masno plaćeni) broj i nisu nikako mogli opravdati naplatu promjene broja. 

Tak da, mada HT stvarno vrlo brzo zna riješiti probleme, isto tako ima i kojekakve čudne podizvođače, a vjerujem da ni A1 nije niš bolji po tom pitanju. Stvarno ne želim ni zamišljati kakva bi situacija bila da nam je i tel.broj bio prenešen u A1, iovako smo , samo zbog optike i to HT-ove, skoro ostali bez broja. Kojeg su moji roditelji DEBELO I MASNO platili u bivšoj državi.

Pozdrav ekipa napuštam forum raskinuo sam ugovor nakon 12 dana maltretiranja sa A1.Nikad više sa tom bando

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Cvitko, žao nam je zbog toga. ☹ Ako sam dobro shvatio, riječ je o aktivaciji novog ugovora tj. prijenosu usluge s Hrvatskog telekoma na našu mrežu? Uvijek nam je cilj isporučiti uslugu što je prije moguće, u skladu sa zakonskim rokovima. S obzirom na to da si napiso da si već zatražio raskid ugovora, ako ti možemo ikako dodatno pomoći ili se predomisliš, slobodno nam se javi. 

Ja sam višegodišnji klijent usluga mi je bila aktivna do prije 12 dana od tada nam ni uslugu ni odgovor zašto nemam uslugu.Zato bay bay.

Odgovori