Prošlo je tjedan dana od prijave kvara i naloga tehničaru. Opis kvara je samo zamjena routera. Svaki put kad dobijem sluzbu za korisnike dobijem samo odgovor da je nalog poslan cak i od prekjucer i požurnica. Tehničar zivi doslovno 250m od mene. nebi se uopće uzrujavao da mi zena nije vezana uz kuću i da mi je telefon neophodan a dio posla radim putem interneta.Dan dva razumijem naravno al 7 dana za zamjenu routera ah.
U 14 g T-Com nikad duze od 48 sati nisam bio bez usluge osim naravno 1-2 puta kad je bio kvar u centrali.
I sad me zanima zbog vaznosti telefona i interneta u kuci mogu li prekinuti ugovor ranije sa sto manje penala zbog ovog razloga i varatiti se u sigurnost T-Com sluzbe za korisnike.
P.s. U A1 imam brži internet, vise programa i sve to jeftinije nego u tcom al rađe ću platit skuplje pa bar imat uslugu.
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj original