Riješeno

Ne dolazak tehničara 7 dana

  • 25 October 2022
  • 1 odgovor
  • 148 pregleda

Prošlo je tjedan dana od prijave kvara i naloga tehničaru. Opis kvara je samo zamjena routera. Svaki put kad dobijem sluzbu za korisnike dobijem samo odgovor da je nalog poslan cak i od prekjucer i požurnica. Tehničar zivi doslovno 250m od mene. nebi se uopće uzrujavao da mi zena nije vezana uz kuću i da mi je telefon neophodan a dio posla radim putem interneta.Dan dva razumijem naravno al 7 dana za zamjenu routera ah.

U 14 g T-Com nikad duze od 48 sati nisam bio bez usluge osim naravno  1-2 puta kad je bio kvar u centrali. 

I sad me zanima zbog vaznosti telefona i interneta u kuci mogu li prekinuti ugovor ranije sa sto manje penala zbog ovog razloga i varatiti se u sigurnost T-Com sluzbe za korisnike.

P.s. U A1 imam brži internet, vise programa i sve to jeftinije nego u tcom al rađe ću platit skuplje pa bar imat uslugu.

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 25 October 2022, 22:22

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @Acidofil . Ovo bi svakako trebalo što prije provjeriti. Zamolit ću te da nam proslijediš svoje podatke (ime, prezime, OIB i kontakt broj) privatnom porukom inbox kako bismo mogli vidjeti što se dogodilo i ubrzati cijeli proces.

Poruku nam možeš poslati ovdje

Odgovori