Ne dobivam ponude za produljenje fiksne usluge

  • 31 July 2023
  • 9 odgovora
  • 302 pregleda

  • Anonymous
  • 0 odgovora

Poštovani, korisnik sam fiksnog interneta i tva, istiće mi ugovor 17.08.23 a nikikvu ponudu nisam dobio niti me itko kontaktirao. Pozivom sluzbi za korisnike sam dobio ponudu po redovnim cijenama, a sada placam puno povoljnije za navedeno. Takoder bi dodao jos  jednu uslugu fiksni telefon.Inace su me uvjek zvali iz odjela za zadrzavanje korisnika,a sada nitko ne zove,cak i kada sam zatrazio u sluzbi za korisnike,rekli su mi da ce me nazvat pa ne zovu.Uredni sam platisa i neznam di je zspelo.Imam povoljne ponude od drugih operatera pa ukoliko ne dobijem vasu ponudu, prihvatit cu jednu od njih.Ako ima netko tu da mi moze pomoci,neki mi se javi.hvala


Odgovora 9

Razina korisnika 6
Bedž +6

Oli ti ne znaš da je A1 platil milijunsku kaznu zbog te svoje "famozne" službe za zadržavanje korisnika? Dakle, neće te nitko zvati jer ne smiju, a ako želiš produžiti ugovor, ti trebaš zvati, i oni će ti reći imaš li pravo na kakve pogodnosti.

Zvao sam, daju redovne ponude kao i preko web shopa

Razina korisnika 7
Bedž +4

Zašto bi produžio ugovor ako nema nikakvih benefita i bez UO možeš i dalje koristiti sve usluge koje imaš.

Naravno da neću produžiti ugovor ako ne dobijem odgovarajucu ponudu.Ovdje na forumu sam u potrazi za prodajnim predstavnikom koji može dati povoljniju ponudu.Žicam..Idem probat pitat pa možda mi se netko javi, ipak ste vi iskusniji i više znate o tome.Ako to ne uspije prihvatit cu ponudu drugog operatera.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Ivica Zidarić ,nazovi 0800 913 034, to je A1 prodaja, pa možda ti oni nešto ponude

@Ivica Zidarić ,nazovi 0800 913 034, to je A1 prodaja, pa možda ti oni nešto ponude

Hvala 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Ivica Zidarić, komuniciramo aktualne ponude u razgovoru ili ako je određena promocija dostupna putem naše Webshop stranice, uputimo da se samostalno poklika narudžbu zbog personalizirane ponude. Možda ne bi bilo loše da nam pošalješ privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika usluge te kontakt broj pa se povratno čujemo za više info oko ponude za produljenje ugovorne obveze.

Pozdrav @Ivica Zidarić, komuniciramo aktualne ponude u razgovoru ili ako je određena promocija dostupna putem naše Webshop stranice, uputimo da se samostalno poklika narudžbu zbog personalizirane ponude. Možda ne bi bilo loše da nam pošalješ privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika usluge te kontakt broj pa se povratno čujemo za više info oko ponude za produljenje ugovorne obveze.

Poslano,nitko ne zove...

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Ivica Zidarić pozdrav, vidim kako smo napravili provjere putem privatne poruke koju si nam proslijedio. Ako ćeš trebati dodatnu podršku, slobodno nam javi. 

Odgovori