Riješeno

Molim kontakt za reklamacije više razine- nisam zadovoljna dobivenim odgovorom od službe za korisnike

  • 11 Siječanj 2021
  • 7 odgovora
  • 516 pregleda

U tijeku božićne akcije prelaskom mobilne usluge s bonova na pretplatu nisam dobila reklamirane besplatne slušalice. Smatram  da je dužnost djelatnice s kojom sam dogovorila telefonski  pretplatu bila ponuditi mi slušalice jer nisam znala za tu akciju. Smatram se zakinutom te nisam zadovoljna odgovorom da nisu pronađene nepravilnosti jer kao dugogodišnji korosnik vaših usluga se osjećam prevareno. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 12 Siječanj 2021, 17:49

​Pozdrav @Zdravka, žao mi je zbog nezadovoljstva 😞 Prigovor možeš uputiti na email adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr, prigovor treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene email adrese. 

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 2
Bedž +2

​Pozdrav @Zdravka, žao mi je zbog nezadovoljstva :( Prigovor možeš uputiti na email adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr, prigovor treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene email adrese. 

Pojeo vuk magare...stara narodna.

Umjesto vašega žao mi je pošaljite sada Zdravki te slušalice, sada su opet na akciji za 9 kuna (uz kupnju novoga moba)  s obzirom da Zdravka onda nije to znala.  Mislim da vam to nebi bio problem. Manje riječi-više dijela.

Razina korisnika 2
Bedž +1

I mene vas je bilo zao sto mi niste predlozili da uzmem telefon panasonik kad sam  sa homboxa prelazio na flat box.Ali srecom (nesrecom)sam prelazio sa bnet na a1 paket pa sam se sam sjetio i pitao moze li telefon.slazem se sa zoranp manje rijeci vise djela. Sistem ajmo delati .

Kada sam u 12 mjesecu uzimao mob i pretplatu (NAŽALOST), tek sam poslije vidio te slušalice za 9kn pa sam naknadno dok sam dogovarao uvjete ugovora  rekao da i njih ubace u ponudu. Jučer vidjeh u njihovoj poslovnici u Osijeku reklamu za slušalice pa vidjeh da ih opet ima i ovdje. Neznam zašto ne kažu za svaku akciju kada netko mijenja tarifu, uzima mob ili bilo što drugo.  Ali uvijek je bolje osobno otići u najbližu poslovnicu nego se ovako dopisivati, biti dosadan ići svaki dan pa kome dosadi. Baš me zanima dali će išta napraviti da riješe Zdravkin problem ( ŠTO MOGU -AKO ŽELE) ili ostaje na žalovanju i obećanjima.

Napisaše da je riješeno, neznam što njima znači riješeno, da se pismeno žali i nedobije slušalice. Bit će riješeno kada Zdravki pošaljete slušalice.

U tijeku božićne akcije prelaskom mobilne usluge s bonova na pretplatu nisam dobila reklamirane besplatne slušalice. Smatram  da je dužnost djelatnice s kojom sam dogovorila telefonski  pretplatu bila ponuditi mi slušalice jer nisam znala za tu akciju. Smatram se zakinutom te nisam zadovoljna odgovorom da nisu pronađene nepravilnosti jer kao dugogodišnji korosnik vaših usluga se osjećam prevareno. 

Zdravka, s njima nažalost ide sve sporo i ovakve situacije su česte. Dogodilo se i meni.

Kao što Vam je agentica službe za korisnike predložila, pošaljite prigovor na njihov službeni email jer radi sebe želite imati sve napismeno i sačuvano ako dođe do eskalacije kako bi mogli sve dokazati.

Obrazac za prigovore možete skinuti sa https://www.a1.hr/uvjeti-placanja/obrasci-za-prigovore# , popunite, potpišite, skenirajte mobitelom i pošaljite na njihov službeni email sluzba.za.korisnike@A1.hr

 

Svako traženje prava s njima nažalost traje ali nemojte odustati, naoružajte se strpljenjem i sve ljubazno i napismeno.

 

Sretno

Razina korisnika 2
Bedž +1

Slazem se sa Robs.

Odgovori