Pozdrav korisnik sam mobilne usluge a1 već 10ak godina, te sam ove godine odlucio i uslugu kucnog interneta,tv i telefona prebacit sa ht isto na a1 OGROMNA POGREŠKA! otad mi se samo događaju problemi za problemom recimo dobio sam neispravan router pri prelasku na mrežu te sam zvao službu za korisnike svaki dan 2 tjedna kako bi se napokon sjetili da mi pošalju tehničara koji će zamijeniti router istog sam morao cekati tjedan dana da dođe mada mu je rok 3 radna dana i dobro nakon toga proradi mi internet i tv ali telefon ne radi i zovem da prijavim kvar na telefonu na sto mi kazu da ce biti sanirano, proslo je neka 2 tjedna od prijave i odjednom rusi mi se internet i tv i gubim opet njihovu uslugu kompletno na sto zovem sluzbu za korisnike kojima je glavni savjet ma iskljucite iz struje i ponovno ukljucite u meduvremenu saznajem da su morali iskljuciti internet i tv da bi uspostavili vezu za telefon?? neznam zasto medutim evo od prijave novog kvara koji je bio prije tjedan i pol dana nitko nista ne radi po kvaru zovem uporno sluzbu za korisnike koja govori da je otvoren radni nalog ali da kolega jos nije nista radio po tome uglavnom jako krasna mreza jedva cekam da prode ovih godinu i 10mjeseci i da prebacim i mobitel i kucni net sa ove mreze.
Pozdrav
Ja sam od 20O8 do prije 3 godine bila na uzasnom t comu I sad 3 godine imam sve usluge kod A 1 . Prezadovoljna sam.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.