Moje iskustvo sa A1

  • 22 November 2023
  • 3 odgovora
  • 394 pregleda

Pozdrav korisnik sam mobilne usluge a1 već 10ak godina, te sam ove godine odlucio i uslugu kucnog interneta,tv i telefona prebacit sa ht isto na a1 OGROMNA POGREŠKA! otad mi se samo događaju problemi za problemom recimo dobio sam neispravan router pri prelasku na mrežu te sam zvao službu za korisnike svaki dan 2 tjedna kako bi se napokon sjetili da mi pošalju tehničara koji će zamijeniti router istog sam morao cekati tjedan dana da dođe mada mu je rok 3 radna dana i dobro nakon toga proradi mi internet i tv ali telefon ne radi i zovem da prijavim kvar na telefonu na sto mi kazu da ce biti sanirano, proslo je neka 2 tjedna od prijave i odjednom rusi mi se internet i tv i gubim opet njihovu uslugu kompletno na sto zovem sluzbu za korisnike kojima je glavni savjet ma iskljucite iz struje i ponovno ukljucite u meduvremenu saznajem da su morali iskljuciti internet i tv da bi uspostavili vezu za telefon?? neznam zasto medutim evo od prijave novog kvara koji je bio prije tjedan i pol dana nitko nista ne radi po kvaru zovem uporno sluzbu za korisnike koja govori da je otvoren radni nalog ali da kolega jos nije nista radio po tome uglavnom jako krasna mreza jedva cekam da prode ovih godinu i 10mjeseci i da prebacim i mobitel i kucni net sa ove mreze.


Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Akul32, apsolutno mogu razumjeti nezadovoljstvo i potrebu za iznošenjem negativnih komentara s obzirom na sve navedeno u prvom javljanju. 😕 Svakako ćemo provjeriti što se događa s uslugom i povratno ti se javiti privatnom porukom ili će te povratno kontaktirati Tehnička podrška. Za dijagnostiku i potrebe dodatnih provjera, potrebni su nam podaci poput - ime i prezime vlasnika usluge, adresa priključka, OIB i kontakt broj. Molim te da nam podatke pošalješ kroz link OVDJE i pričekaš na naše javljanje. Hvala! 

Ja sam od 20O8 do prije 3 godine bila na uzasnom t comu I sad 3 godine imam sve usluge kod A 1 . Prezadovoljna sam.

Razina korisnika 1
Bedž +3

Drago mi je čuti da si zadovoljna našom uslugom @Nadia . 🙂

Odgovori