Riješeno

MojA1 -Korisnički podaci

  • 4 January 2022
  • 10 odgovora
  • 178 pregleda

Bok, imam pitanje vezano za Moj A1. Zbog čega ne vidim datum do kada mi traje ugovorna obaveza za fiksne usluge. Za mobilne usluge taj se podatak uredno vidi. Hvala unaprijed i pozdrav, Kruno

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 4 January 2022, 19:11

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 3
Bedž +3

@kklasic0  javi nam podatke o usluzi OVDJE , provjerimo :) 

Pozdrav ponovno,

ne znam koji podaci vam trebaju, ali evo PrtScr iz MojA1 vezan za fiksnu Trio uslugu

 

Vidi se da nema datuma isteka ugovora kao kod mobilnih usluga

Razina korisnika 6
Bedž +6

@kklasic0 , savjetujem ti da ukloniš sliku na kojoj su tvoji podaci, ne treba cijeli internet znati kak se zoveš i gdje živiš 🤭, a pogotovo ime tvog mozaika 🤪😬

Nema nigdje tog podatka i  ja  sam ga tražio.

@nickno  hvala na savjetu.. djelomično se slažem s primjedbom, međutim do prikazanih podataka se vrlo lako može doći i preko drugih kanala….pa ih gledam kao opće informacije….

Možda na ovaj način više korisnika prepozna sličan “bug” ili što već …, pa se prije otkloni nedostatak..  

...naknadno svakako planiram ukloniti sliku…. :sunglasses:

Razina korisnika 3
Bedž +3

@kklasic0 obrisala sam sliku s tvojim podacima iz komentara zbog zaštite privatnosti :wink: No, svakako sam zabilježila tvoju kritiku vezanu uz sam prikaz. 

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @p3r02d3r0,

potrebna su ti Moj A1 upravljačka prava koja možeš zatražiti pozivom službi za korisnike.

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @p3r02d3r0 , korisnički podaci ostaju isti prilikom takve promjene. Možeš nam se javiti privatnom porukom sa podacima ovdje OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

Pozdrav @p3r02d3r0 , korisnički podaci ostaju isti prilikom takve promjene. Možeš nam se javiti privatnom porukom sa podacima ovdje OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

 

Pozdrav, hvala ali posljednji put vam je trebalo samo dva tjedna da odgovorite na privatnu poruku, tako da ipak sam zvao szk i doznao da mi je profil još u procesu transfera, pa zato MojA1 ne radi.

Eto, riješeno!

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @p3r02d3r0 , korisnički podaci ostaju isti prilikom takve promjene. Možeš nam se javiti privatnom porukom sa podacima ovdje OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

 

Pozdrav, hvala ali posljednji put vam je trebalo samo dva tjedna da odgovorite na privatnu poruku, tako da ipak sam zvao szk i doznao da mi je profil još u procesu transfera, pa zato MojA1 ne radi.

Eto, riješeno!

@p3r02d3r0  drago mi je da si došao do potrebnih informacija :) I primi isprike zbog nenamjernog propusta zbog kojeg si toliko čekao zadnji put na odgovor :( Zaista nije uobičajena praksa pa nam se ubuduće slobodno javi, ne bi trebao čekati na odgovor duže od jednog dana.

Odgovori