Dragi svi pozdrav!
Dakle, prica ide ovako.
Usluga, odnosno internet od mreze A1 se pokvario prije punih 15 dana. Da, dobro ste procitali. Punih 15 dana. Od dana nastupjelog kvara, ja i sestra uredno zovemo svaki dan korisnicku sluzbu A1, po jedno sigurno 10x dnevno, poslala sam 100 mail-ova, 100 poruka na Whatsapp, povratne informacije o popravku nisam dobila nigdje, osim famozne recenice “molimo vas za strpljenje, radimo na vasem slucaju, netko ce doci”. Da stvar bude jos gora, tehnicari su cak u 3 navrata trebali doci u dogovorenom terminu radi popravka kvara izazvan njihovom krivnjom, i niti jedan od ta tri puta se nosu udostojili doci, tocnije, sve su slagali. Od termina do dolaska radi popravka nastalog kvara. Sestra je vec 3x izlazila ranije s posla, uposlenici ne daju apsolutno nikakve informacije, niti pomoc, ja kao i sestra gubimo svoje vrijeme, zivce i strpljenje na ovakvo sramotno nepruzanje usluga. Cak sam poslala i prigovor za ponistenje racuna za mjesec sijecanj, a oni mi ni na to, pazite sad - nisu odgovorili. Ja ne mogu vjerovati da netko ovako sramotno moze poslovati, i naplacivati racune za neegzistirajuce usluge. Pa ljudi dragi, gdje vam je obraz? Ovo nije usluga, ovo je CIRKUS od usluge. Mene bi bilo stid. Moja pitanja su slijedeca: 1. Sto jos eventualno mozemo uciniti? 2. Ugovor je sklopljen na odredjeno vrijeme, i pod ugovornom obvezom, medjutim, obzirom da je vec proslo 15 dana od neizvrsavanja ugovorne obveze od strane pruzatelja usluga, vjerujem da ne postoji ni obveza za nastale penale (Imam dokaz svih poruka, e-mailova i ignoriranja istih)
U iscekivanju konkretnih odgovora i vase pomoci, sviju vas pozdravljam i toplo ne preporucujem A1! (Osim ukoliko si zelite trositi zdravlje i zivce na teski neprofesionalizam i zgrazanje nad istim!)
Najbolji odgovor od A1_Karlo
Pogledaj original